No SSO cookie

Recomanda prietenilor Utilecopii.ro

Consideri ca Sfaturi pentru angajarea unui babysitter poate fi de folos si prietenilor sau cunostintelor tale?

Da un share si spune-le si lor despre acesta!

Sfaturi pentru angajarea unui babysitter

In Copii , adaugat in
(5/ 1)
Printeaza Articol

Angajarea unui babysitter poate fi o provocare. Afla cum poti sa comunici eficient cu babysitter-ul copilului tau.

Angajarea unui babysitter poate fi o provocare iar relatia dintre voi trebuie sa fie ca relatia dintre angajator si angajat dar cu o comunicare eficienta, amicala.

copii

Un babysitter trebuie sa fie entuziast, o persoana tanara si motivata, de nationalitate diferita de a familiei tale, care ofera o alternativa minunata la centrele de ingrijire pe timp de zi sau la taberele de vara pentru copii fiind o modalitate buna pentru copilul tau sa invete o noua limba si sa descopere o alta cultura cu obiceiuri si traditii diferite de ale voastre.

In plus, pe langa supravegherea copiilor, babysitter-ul tau va trebui sa iti ajute copii sa isi mentina camerele si spatiul de joaca mereu curate, sa spele hainele si sa aiba cina pregatita inainte sa ajungi tu acasa de la servici.


Comunicarea pozitiva este cheia spre o relatie de succes

Pentru a asigura un nivel de comunicare cat mai bun, organizeaza intalniri saptamanale cu babysitter-ul pentru a discuta despre cele petrecute saptamana trecuta si despre ce va face saptamana viitoare.
Fii atent ca aceasta conversatie sa nu devina un monolog de-al tau ca mamica sau al tatalui, pentru ca si voi parintii dar si babysitter-ul trebuie sa vorbiti si sa va ascultati. Nu fa din aceasta intalnire un prilej de a spune babysitter-ului ce sa faca saptamana viitoare.

Este important sa iti faci timp pentru o discutie zilnica. Babysitter-ul trebuie instiintat in cazul in care exista anumite probleme care necesita o discutie iar acest lucru trebuie sa fie facut inainte ca babysitter-ul sa intre pe usa.

Parintii trebuie sa se intereseze despre modul in care a decurs ziua. Daca nu exista timp de discutii in seara respectiva, planifica o intalnire si aloca timp pentru acest lucru.
Planifica o conversatie atunci cand esti sigura ca nu vei fi intrerupta de copii, un sfat ar fi sa planifici discutia dupa ce copiii s-au dus la culcare.

Fa-ti asteptarile cunoscute din nou. Ca parinte, este o decizie inteleapta sa iti faci asteptarile cunoscute in mod regulat, iar babysitter-ul trebuie sa isi faca asteptarile cunoscute din cand in cand pentru a vedea daca sunteti pe aceeasi unda.
Daca comunicarea dintre voi s-a rupt, aceasta este o metoda buna de reincepere.

Responsabilitatile unui babysitter

Este bine sa faci o lista cu responsabilitati impreuna cu babysitter-ul. Scrie responsabilitatile sale ofera-i o copie si verifica totul din nou daca este necesar. Mentinerea acestora in format electronic, pe computer  va face ca responsabilitatile sa poata fi adaptate de la saptamana la saptamana.

Atitudinea pozitiva

Sa ai intotdeauna o atitudine buna. In acest sens, babysitter-ul trebuie sa primeasca critici pozitive si nu trebuie sa fie defensiv, iar parintele trebuie sa fie atent la sentimentele babysitter-ului si sa-l inteleaga. Cu cat gandesti mai pozitiv cu atat mai buna va fi atitudinea ta.

Cand apare vreo problema, este foarte important ca atat parintele cat si babysitter-ul sa incerce sa priveasca totul printr-o prisma pozitiva si sa doreasca sa faca schimbari necesare imbunatatirii situatiei. Daca renunti inainte sa incepi, nimic din ce vei incerca nu va fi de succes.

Iata o sugestie pentru babysitteri, care va ajuta la crearea unei comunicari bune:  un babysitter nu ar trebui sa se astepe sa iesa pe usa exact in momentul in care ii este stipulat in contract terminarea programului. Ca babysitter sa stii ca e bine sa mai astepti cateva minute pentru a oferi parintilor anumite informatii necesare survenite in timpul zilei, in special daca abia atunci au ajuns acasa.

Ca parinte, fa tot posibilul ca babysitter-ul sa fie tratat ca orice alt membru al familiei deoarece babysitter-ul trebuie sa considere familia in care lucreaza ca o familie a lui. Daca va purtati ca niste straini si locuiti impreuna in aceeasi casa vor aparea  tensiuni care conduc la stres si multe alte sentimente negative.

Facand un efort prin care sa va intrebati unul pe celalalt despre ce ati facut in ziua respectiva, despre planuri si prieteni, puteti umple lacunele din comunicare si veti putea crea o relatie eficienta.






Posteaza un comentariu folosind contul de Utilecopii.ro

btn_anunturi

Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?