No SSO cookie

Recomanda prietenilor Utilecopii.ro

Consideri ca Peste 30.000 de femei însărcinate beneficiază gratuit de un kit de sănătate orală în cadrul campaniei „Zâmbeşte România” poate fi de folos si prietenilor sau cunostintelor tale?

Da un share si spune-le si lor despre acesta!

Peste 30.000 de femei însărcinate beneficiază gratuit de un kit de sănătate orală în cadrul campaniei „Zâmbeşte România”

In Stiri si noutati , adaugat in
(0/ 0)
Printeaza Articol

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare România şi Wrigley România, cu sprijinul partenerilor, au lansat „Zâmbeşte România”, o campanie de prevenţie şi educare în privinţa importanţei igienei orale, parte integrantă a Platformei Europene pentru o Igienă Orală mai Bună.

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare România şi Wrigley România, cu sprijinul partenerilor, au lansat „Zâmbeşte România”, o campanie de prevenţie şi educare în privinţa importanţei igienei orale, parte integrantă a Platformei Europene pentru o Igienă Orală mai Bună.

Există dovezi că o simplă îmbunatăţire a igienei orale poate avea implicaţii majore asupra sănătăţii femeilor şi a copiilor lor, ajutând la scăderea incidenţei complicaţiilor din timpul sarcinii.

Conform unui studiu realizat în Statele Unite igiena orală a mamei afectează sănătatea copilului ei, iar rezultatele sunt îngrijorătoare:

- 18% din naşterile premature sunt atribuite unei igiene orale precare a mamei;

- Femeile însărcinate care prezintă probleme de sănătate orală sunt predispuse la un risc de şapte ori mai mare de a naşte prematur, de a naşte un bebeluş cu o greutate mică, de a avea contracţii prematur sau chiar de a naşte un copil care prezintă infecţii;

- Copiii mamelor cu sănătate orală precară prezintă un risc de cinci ori mai mare de a avea probleme de sănatate orală.

Pentru a încuraja prevenţia bolilor orale la femeile însărcinate, în cadrul campaniei „Zâmbeşte România” s-au distribuit peste 26.500 kit-uri de sănătate orală pacientelor din 86 de maternităţi şi clinici ginecologice din toată ţara în perioada 1 septembrie – 31 octombrie a.c. Această campanie va continua în clinicile ginecologice până la sfârşitul lunii decembrie 2012. Kit-urile conţin materiale informative despre păstrarea unei bune sănătăţi orale şi produse de igienă orală pentru femeile însărcinate.

 

Sănătatea orală nu este importantă numai pentru aspect şi sentimentul de bine, ci şi pentru sănătatea generală, iar afecțiunile cavităţii bucale sunt uşor de prevenit prin practici de rutină, cum ar fi: utilizarea produselor de igienă orală de minim două ori pe zi, o dietă sănătoasă şi echilibrată, consultaţii stomatologice regulate.

Campania „Zâmbeşte Romania” beneficiază de susţinerea celor mai importante asociaţii medicale din România - Uniunea Națională a Asociațiilor Stomatologice, Societatea de Obstetrică și Ginecologie din România, Societatea Română de Pediatrie, Colegiul Medicilor Dentişti din România, Colegiul Farmaciștilor din România, Societatea Studenților în Farmacie București şi Liga Studenților la Medicină Dentară București.

 

Despre Zâmbeşte România


Sănătatea orală este esenţială pentru calitatea vieţii şi pentru o stare generală bună a organismului, dar mulţi români suferă din cauza problemelor apărute ȋn urma unei igiene orale precare. Aceste probleme variază de la neplăcerile cauzate de apariţia cariilor, până la dezvoltarea cancerului oral.

Există o serie de paşi simpli care pot ajuta ȋn prevenirea problemelor cauzate de lipsa igienei orale, evitând durerile de dinţi şi tratamente stomatologice costisitoare. Scopul acestei campanii este de a oferi informaţii despre instrumentele necesare ȋngrijirii orale, precum periuţa de dinţi, pasta de dinţi, apa de gură, guma de mestecat fară zahăr, şi acces la servicii medicale stomatologice prin consultaţiile stomatologice gratuite oferite în perioada 01 septembrie-31 octombrie 2012.

Obiectivele Campaniei Zâmbeşte România sunt concordante cu cele promovate de Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună, o iniţiativă comună a Asociaţiei Europene pentru Sănătate Publică Dentară (EADPH), Asociaţiei pentru Educaţie Dentară în Europa (ADEE), Consiliului European al Medicilor Stomatologi (CECDO), Programul de Îngrijire Orală Wrigley şi GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

 

Despre GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – Oral Care


GlaxoSmithKline (GSK) este una dintre cele mai importante companii farmaceutice şi de cercetare din lume, volumul vânzărilor sale reprezentând 6% din totalul pieţei farmaceutice. Compania s-a format în anul 2001 ca rezultat al fuziunii dintre GlaxoWellcome şi SmithKline Beecham şi are sediul central în Marea Britanie. Compania este compusă din trei divizii – medicamente, vaccinuri şi produse de igienă.

Incluzând în portofoliul său produsele de igienă orală, medicamentele eliberate fără reţetă şi produsele de nutriţie, GSK Consumer Healthcare este prezentă în 130 de pieţe şi înregistrează un volum mondial al vânzărilor de 5 miliarde GBP. GSK Consumer Healthcare este lider mondial în domeniul produselor de igienă, deţinând brand-uri de success ca Sensodyne, Parodontax, Aquafresh şi Corega.

Misiunea GSK este dedicată îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i pe aceştia să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. Acest sistem de valori motivează compania să dezvolte noi tratamente şi să le pună la dispoziţia pacienţilor într-un mod care respectă principiile etice, sociale şi de mediu, într-un mod în care este asigurată sustenabilitatea şi profitabilitatea afacerii.

 

Despre Programul de Îngrijire Orală Wrigley


De peste 25 de ani compania Wrigley sprijină, prin intermediul Programului de Îngrijire Orală (WOHP), cercetările clinice privind beneficiile gumei de mestecat, pentru a ajuta profesioniştii în îngrijirea orală şi pacienţii acestora să conştientizeze rolul gumei de mestecat fără zahăr, ca instrument important pentru îngrijirea orală de zi cu zi.

Cercetările clinice au dovedit că guma de mestecat fără zahăr, cum ar fi Orbit ®, ajută la păstrarea sănătăţii dinţilor prin contribuţia la neutralizarea acizilor plăcii bacteriene. Medici stomatologi din întreaga lume au concluzionat că pentru a avea dinţi sănătoşi şi gingii sănătoase, ritualul format din controlul stomatologic, periajul dentar şi consumul gumei de mestecat fără zahăr reprezintă cea mai indicată combinaţie.

Astăzi, Wrigley desfășoară programe de ingrijire orală în 47 de țări din întreaga lume, inclusiv în România.

Programul de Îngrijire Orală Wrigley (WOHP) reprezintă un exemplu despre cum putem influenţa în mod pozitiv viaţa oamenilor şi a planetei prin performanţă, dar este şi un exemplu al modulului în care încorporăm principiile care ne guvernează afacerea în tot ceea ce facem.

 

Despre Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună


Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună este compusă din Asociaţia Europeană pentru Sănătate Publică Dentară (EADPH), Asociaţia pentru Educaţie Dentară în Europa (ADEE), Consiliul European al Medicilor Stomatologi (CECDO). Activităţile sale sunt susţinute de către GlaxoSmithKline şi Wrigley. Platforma a fost creată în anul 2010 ca răspuns la solicitarea membrilor Parlamentului European şi are ca obiective îmbunătăţirea şi promovarea sănătăţii orale in Europa.

*Children Now –Oral Health Access Council; 2007

 







btn_anunturi

Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?