No SSO cookie
  • Carmen

    Supradoza de vigantol

    Ce inseamna o supradozare de Vigantol? Fetitei mele, in varsta de 1 an si 1 luna i s-au administrat duminica dimineata 20 picaturi si acum vad ca mananca foarte putin, cam jumatate din cat manca inainte. Mentionez ca nu i-am mai administrat doza zilnica de Vigantol (2 pic./zi) de luni si nici nu o sa-i mai dau vreo 2 saptamani de acum inainte. Vreau sa va intreb: ce riscuri implica doza aceea de 20 picaturi? Cat de ingrijorator e? Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra! Carmen

    0 Raspunsuri | 1202 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Centrul Medical Ioana

    Nu trebuie sa va ingrijorati , in afara de aceasta lipsa a poftei de mancare, alte reactii nu apar la aceasta doza; trebuie sa calculati ca timp de 10 zile sa nu administrati Vigantol

    Centrul Medical Ioana a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?