No SSO cookie
  • cretu vladina

    Tratament anxiolitic in sarcina

    Sunt insarcinata in 31 saptamani si cand eram in luna a 3-a de sarcina am luat un tratament anxiolitic cu SEDATIF PC (produs homeopatic) timp de o luna de zile. Credeti ca-mi poate afecta cumva copilasul daca pe prospectul sau nu era nici o contraindicatie?

    0 Raspunsuri | 607 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Cabinetul Ginecologic Gynex

    Nu cunosc substanta activa din preparatul Sedatif PC. Ar trebui sa va consultati cu medicul care vi le-a prescris. In principiu, nu ar trebui sa fi avut nicio influenta negativa asupra produsului de conceptie.

    Cabinetul Ginecologic Gynex a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?