No SSO cookie
  • Oanea ionela

    Substitutie hormonala

    Multumesc cabinetului gineclogic Gynex pentru raspunsul dat la intrebarea anterioara, intradevar am stari gen bufeuri, nervozitate, transpiratii nejustificate, insa secretia vaginala are un miros neplacut, desi igiena mi-o fac de doua ori pe zi. desi voi merge la cabietul ginecologic, astept si sfatul dvs. credeti ca ar trebui inceput imediat tratamentul de substitutie hormonala, desi au trecut 8 luni de cand nu mi-a venit ciclul menstrual? va multumesc.

    0 Raspunsuri | 268 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Cabinetul Ginecologic Gynex

    Da, cred ca ar trebui sa initiati un tratament de substitutie hormonala. Cel mai bine ar fi Pach - uri cu Climara (un pach pe saptamana).

    Cabinetul Ginecologic Gynex a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?