No SSO cookie
  • Simona Buzatu

    Simptome de extrasistolie ventriculara

    Chiar ieri, in urma unui test de sarcina mi s-a confirmat banuiala ca vom avea un copil. Am 34 de ani. In ultima perioada am avut zile pline de stres. Examene la masterat in ianuarie-februarie, examen pentru expert contabil in luna martie, serviciu, unerori lucrez pana la 22 seara de la 8 dimineata, gospodarie, etc. Datorita acestor situatii la un moment dat organismul a cedat si foarte des ma confrunt cu simptome de extrasistole ventriculare. Am apelat la un medic cardiolog, acesta mi-a spus ca inima este sanatoasa, iar extrasistolele sunt pe fond neuro-vegetativ. Mi-a recomandat tratament cu Metoprolol 50 jumatate de pastila pe zi. Iau acest tratament de aproape o luna. Problema nu s-a rezolvat si intre timp mai am una: poate dauna sarcinii (adica poate influenta negativ dezvoltatrea micutului) acest tratament ?

    0 Raspunsuri | 888 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Clinica Privata Dr Carauleanu

    In general, e bine de evitat luarea de medicamente in primul trimestru de sarcina. Nu scrieti in mesajul dvoastra cate saptamani aveti. Oricum, va recomand sa intrerupeti tratamentul respectiv si sa luati concediu medical. Din cate inteleg, e vorba de un copil pretios, asa ca va sfatuiesc sa lasati la o parte examenele si orice alte activitati cauzatoare de stres si sa va concentrati la sarcina

    Clinica Privata Dr Carauleanu a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?