No SSO cookie
  • anca

    Lactatie falsa dupa anticonceptionale

    Acum trei luni am intrerupt anticonceptionalele deoarece imi doresc un copil. La aproximativ doua-trei saptamani am observat ca sanii mei s-au marit, au devenit durerosi si ca curgea un lichid transparent din ei. Am fost la doctor care mi-a zis ca nu sunt insarcinata si ca acea scurgere nu e nici normala nici anormala. Ce se intampla? Acum nu mai sunt asa mari dar acel lichid inca mai exista. Oare din aceasta cauza nu raman insarcinata? Va multumesc

    0 Raspunsuri | 243 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Cabinetul Ginecologic Gynex

    Menstruatia v-a venit? Scurgerea mamelonara asociata cu absenta menstruatiei poate justifica o infertilitate. Raspundeti-mi la intrebare ca sa va pot lamuri.

    Cabinetul Ginecologic Gynex a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?