No SSO cookie
  • magureanu maria-madalina

    Pilula de la 2 zi dupa avort

    Buna ziua, sunt disperata si am nevoie urgenta de un sfat. pe data de 27.07.2007 am facut un avort dupa care am urmat un tratamemt cu antibiotic timp de 4 zile. si dupa doua sapt. am avut contact sexual (protejat cu prezervativ) dar din nefericire s-a rupt iar dupa cateva ore am luat "pilulu de a doua zi" dar la vreo doua zile iar am avut contact sexual cu sotul meu si iar s-a rupt prezervativul. Nu am mai luat pastila "minune" pt ca stiu ca nu e bine. Obisnuiesc sa fac spalari intravaginale dar stiti ce e culmea? ca mi-a ramas inauntru o bucatica de varf dar care continea si sperma dar mi-a cazut dupa vreo trei zile. Pastila de a doua zi isi mai face efectul? deja sunt in a 45-a zi dupa chiuretaj si normal ar fi sa revina menstruatia.... dar nu mai revine si sanii ma dor foarte tare este posibil sa fi ramas iar insarcinata? nu a mai existat contact sexual decat in a 40-a zi. sau acea pilula poate provoca dereglari hormonale. va rog mult sa ma ajutati. Va multumesc!

    0 Raspunsuri | 537 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Clinica Privata Dr Carauleanu

    Pilula de a-2 a zi poate provoca dereglari ale ciclului, dar daca aveti si semne ca intarirea sanilor ar fi foarte indicat sa mergeti la medic sa va consulte. (puteti face si dumneavoastra un test de sarcina, ca orientare rapida pana ajungeti la medic).

    Clinica Privata Dr Carauleanu a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?