No SSO cookie
  • mihaela

    Am fost diagnosticata cu mastoza chistica la ambii sani si acum fac tratament cu utrogestan. Doresc sa stiu daca de la acest medicament te poti ingrasa? se poate declansa vreo glanda ceva? se cunosc astfel de cazuri?? va multumesc anticipat.

    0 Raspunsuri | 418 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Clinica Privata Dr Carauleanu

    Utrogestanul este progesteron. Este mentionata printre efectele sale adverse retentia hidrosalina care duce la edeme, crestere in greutate. Apar insa rar si la doze mari. Nu determina dezechilibre endocrine

    Clinica Privata Dr Carauleanu a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?