No SSO cookie
  • raluca

    Am fost diagnosticata cu infalamatie la col, nu stiu exact termenul plus alte bacterii, in urma analizei la secretie si control. Am inceput tratamentul cu Metronizadol, dar am ca reactie adversa, pe langa gustul metalic o urticarie, iritatii pe tot corpul si mancarime. Dr mi-a zis sa urmez 3 luni de tratament, prima si a 3-a luna cu metronizadol + ovule, iar a 2-a luna Zanocin + ovule. As dori sa va intreb daca ar trebui sa mai urmez si a 3-a luna tratam cu Metronizadol, in ciuda acestor iritatii si mancarimi neplacute.pe corp, care sunt riscurile. Va multumesc.

    0 Raspunsuri | 177 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Clinica Privata Dr Carauleanu

    Ati facut o alergie la unul din produsele pe care le luati.Trebuie sa mergeti la medic si sa va reevalueze tratamentul.

    Clinica Privata Dr Carauleanu a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?