No SSO cookie
  • nemes mariana

    Tratament cu antibiotice la copii

    Am un baietel de 2 luni si 3 saptamini . de 2 zile i se infunda nasul tuseste si stranuta dar temperatura nu a facut a facut rosu putin in git am fost la doctorita de familie care se ocupa si de copii si ne-a prescris amoxicilina, panadol si nazomer. Intrebarea mea este daca nu e prea mic copilul pentru a-i administra amoxicilina care este un antibiotic? si ce efecte negative ar putea avea?

    0 Raspunsuri | 440 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Centrul Medical Ioana

    Reactiile postvaccinale cele mai frecvente sunt febra si agitatia ( se pot insoti si de lipsa poftei de mancare) care pot dura pana la 72 ore. Singurul preparat folosit la varste atat de mici pentru a scadea febra este acetaminofen ( calpol, panadol, eferalgan - toate sunt aceeasi substanta). Atentie la urmatoarele vaccinari reactiile sunt mai accentuate. Exista vaccinuri cu reactii adverse minime sau absente , dar trebuie cumparate si costa destul.

    Centrul Medical Ioana a raspuns in 22.11.2010

    Valideaza ca raspuns corect/util

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?