No SSO cookie
  • magda2013

    Copil foarte emotiv la scoala si uita foarte rapede

    buna ziua.

    am si eu un baietel de 9 ani si 7 luni.

    am observat ca in ultima perioada a devenit foarte emotiv la scoala si uita foarte rapede.

    am fost cu el la doctorul neurolog psihiatru si am facut testul de capacitate al creierului. rezultatul a fost de peste 100%. in urma acestei evaluari, i s-a administrat medicamentele urmatoare: ANAFRANIL de 10mg si ENCEPHABOL de 100mn.

    Mi-e teama sa- administrez acest tratament. ce sa fac?

    Astept raspuns...

    multumesc anticipat!

    0 Raspunsuri | 910 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Psihoterapeut Laura Ciocoiu

    Buna seara,

    s-a intamplat ceva, in mod special, in ultimul timp in viata copilului? exista ceva care l-ar fi putut afecta (in sensul unei lipse de concentrare a atentiei, a cresterii emotivitatii, a unei stari de anxietate accentuata?)

    eu v-as sugera sa consultati si un alt medic, sa aflati a doua opinie. si in primul rand cred c-ar fi importanta o discutie cu copilul dvs, poate exista o problema despre care nu v-a spus. daca aceste manifestari sunt de natura emotionala, adica au fost cauzate de un factor stresor care a aparut de curand in viata lui, nici un medicament nu va merge la cauza, ci va actiona asupra simptomelor (efectelor)

    Psihoterapeut Laura Ciocoiu a raspuns in 07.03.2013

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?