No SSO cookie
  • radika

    Abuz antibiotice la copii

    Buna ziua!

    Doresc sa va adresez aceasta intrebare, in legatura cu un copilas de 2 ani si 7 luni care timp de o luna i-au fost administrate antibiotice in exces, cred eu...dupa parerea mea.

    Avand mai tot timpul probleme cu banale racceli, care s-au dus si la plamani. Aceasta a constat in prima faza vreo doua zile cu ZINNAT, dupa acesta CEDAX (pulbere) o data pe zi toata sticluta, salbutamol si acum am continuat cu Klacid si cefalexin.

    Ce anume se intampla cu stomacelul lui ?

    Toate de la medic

    0 Raspunsuri | 789 Vizualizari

    0
    Raporteaza abuz

    Pentru trimiterea unui raspuns Autentifică-te!

  • Dr. Ferencz Ildiko-Melinda

    Intr-adevar, mi se pare un pic exagerata schema de tratament enumerata,dar nu ma pot pronunta daca nu am consultat copilul in momentele acelea de "banale raceli".

    Virozele respiratorii nu se trateaza cu antibiotice!! Nu pentru stomacelul lui trebuie sa va faceti griji,ci mai degraba pentru rezistenta fata de antibiotice si flora saprofita perturbata in totalitate.

    S-ar putea ca in spatele acestor "banale raceli" sa se ascunda o hiperreactivitate bronsica,manifestata prin episoade repetate de tuse declansate de un agent infectios (virusi) sau alergeni.

    Initierea unui tratament cu antibiotic trebuie bine gandit si bine ghidat.

    Cu stima,

    Dr. Ferencz Ildiko-Melinda a raspuns in 27.02.2013

Raporteaza abuz

Nume Adresa email
 
Motivul raportarii
 
Mesaj
 
Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?