Sectiune a roportal.ro
Ajutor - Cautare - Membri - Calendar
Versiune completa: Petitie Pt Mamele Studente
UtileCopii Forum. Utile Despre Copii > Diverse > Legislatie
hellena09
daca vreti sa votati o puteti face aici:
http://www.petitieonline.ro/petitie-p12262043.html
Claudia Elena
Semnat...si eu sunt studenta, insa la IDD...
diana1318
anii mei de studentie au trecut ... smile.gif

am semnat si eu
dolly3
QUOTE(diana1318 @ Jan 15 2009, 11:48 AM) *
anii mei de studentie au trecut ... smile.gif

am semnat si eu


si n-au sa mai vina niciodata crybaby.gif

semnat ! ce magarie...nici macar valoarea unei burse...
hellena09
QUOTE(dolly3 @ Jan 15 2009, 02:09 PM) *
si n-au sa mai vina niciodata crybaby.gif

semnat ! ce magarie...nici macar valoarea unei burse...

eu nici bursa n-am putut sa mi-o iau din cauza birocratiei... mad.gif

LA MULTE LUNITZE PT EMILIA!Sa creasca mare si frumoasa, sa fie sanatoasa, desteapt si cuminte!
Doinitzagabriela
Si eu semnat desi am terminat vara trecuta facultatea, am prins sistemul de 3 ani smile.gif oricum studiile se considera vechime doar daca ai si licenta, eu am licenta luata dar inca nu mi-am ridicat diploma, sper sa nu am probleme la depusul dosarului pentru indemnizatie, o sa imi iau din timp de la secretariat o dovada smile.gif
Alondra
Semnat! 1_3ani.gif
raisa
semnat si eu si sotu...si inca vreo5prietene de pe mess smile.gif ca na le-am pus la treaba laugh.gif
giulia_0319
semnat! 1_3ani.gif
LoriG
Prezente! Semnat si noi! Am sa mai dau link ul si pe alte topicuri daca nu'i cu suparare...stiu cateva mamici studente...pe care le admir..!
Va pupacim!
miron_doina
1_3ani.gif Bafta!
ana80
1_3ani.gif si eu
hellena09
QUOTE(LoriG @ Jan 15 2009, 06:01 PM) *
Prezente! Semnat si noi! Am sa mai dau link ul si pe alte topicuri daca nu'i cu suparare...stiu cateva mamici studente...pe care le admir..!
Va pupacim!

Chiar te rog! notworthy.gif
Multumesc tuturor!
nalya
Semnat!!!
AngiC
Si eu am semnat happy.gif
Miha_Beatrice