Sectiune a roportal.ro
Ajutor - Cautare - Membri - Calendar
Versiune completa: La Multi Ani Claudia Elena!
UtileCopii Forum. Utile Despre Copii > Diverse > Urari
Pagini: 1, 2
Alondra

Sa ai parte de sanatate, bucurii si numai impliniri alaturi de familia ta!
O zi frumoasa sa ai! bere.gif tzuc.gif
USA
Happy Birthday...scumpa mamyca!!!!!!!!!!!....e prima aniversare ca mamica!!!..sa traiesti sanatoasa, iubita, fericita cu multe implinir alaturi de puiul tau!!!!...
trandafir.gif partners.gif bere.gif bere.gif tzuc.gif tzuc.gif
danna68

LA MULTI ANI, CLAUDIA!!! sanatate multa, fericire si numai bucurii alaturi de familia ta minunata
liliana2u
Claudia, La multi ani! Sa fii sanatoasa, voioasa si o mama devotata! floare2.gif
oktavia
LA MULTI ANI FERICITI!
Sa ai parte de sanatate, iubire si fericire. oFloare1.gif oFloare1.gif oFloare1.gif
alexandra20
La Multi Ani Claudia Elena!!!!!!!!!!!!!Iti doresc multa multa fericire in viata!!!!!!!

simina
La multi ani,Claudia!

tzuc.gif
nana196721
La multi ani,Claudia!!!!sanatate,bucurii si numai impliniri!!!
lia maria71
la multi ani,claudia noastra draga!!sa fi fericita, sanatoasa si mereu iubita !!!

diana1318
La multi ani, Claudia !

Sanatate si multe bucurii alaturi de cei dragi !
giulia_0319
LA MULTI ANI, CLAUDIA ELENA!!!!MULTA FERICIRE, SANATATE SI REALIZARI IN TOT CEEA CE TI-AI PROPUS! floare2.gif floare2.gif floare2.gif
raluk79
La multi ani CLAUDIA! Multa sanatate, bucurii si fericire.
Claudia Elena
Fetelor, multumesc de urari...astazi singura mea bucurie este fetita, caci sunt departe de familie...acum imi dau seama cat de destramata este familia mea, parintii sunt despartiti si sunt in alt oras, surorile mele sunt in strainatate, il am doar pe sotul meu care lucreaza pana tarziu...va pup pe toate si va multumesc ca nu ati uitat de mine tzuc.gif
ruxy

LA MULTI ANI SCUMPA CLAUDIA!!! SA FITI SANATOASE AMANDOUA TU SI FETITA TA MINUNATA!!!
Mih@ela
LA MULTI ANI,CLAUDIA!Sa iti dea Dumnezeu multa sanatate alatuiri de familia ta! trandafir.gif trandafir.gif trandafir.gif tzuc.gif tzuc.gif
MIMI76
LA MULTI ANI!
jus_ro
La multi ani! si tot ceea ce iti doresti alaturi de cei dragi si de ingeras..... tzuc.gif
AdeDia
La Multi Ani!!!!!Claudia trandafir.gif floare2.gif oFloare.gif
Multa sanatate,fericire si impliniri,sa te bucuri alaturi de cei dragi pana la adanci batraneti.Pupici multi tzuc.gif tzuc.gif tzuc.gif hug.gif guitar.gif guitar.gif guitar.gif

G.Raluca
gordunel
MAI PRIMITI SI INTARZIATI?
LA MULTI ANI CLAUDIA SA FI SANATOASA SI FERICITA ALATURII DE INGERASUL SI SOTUL TAU
EMY2000
IMI CER SCUZE DE INTARZIERE DRAGA MEA.

LA MULTI ANI MULTA SANATATE SI FERICIRE ALATURI DE FAMILIA TA.
floare_albastra
Te rog sa ma ierti pentru aceasta intarziere bine motivata si sa ma lasi sa iti spun LA MULTI ANI !!! Iti doresc multa sanatate si numai bucurii! oFloare1.gif tzuc.gif
Carmyta
Si eu imi cer scuze pt intarziere.... oFloare.gif

LA MULTI ANI SI NU MAI BUCURII SI IMPLINIRI ITI DORESC !
wub.gif tzuc.gif tzuc.gif tzuc.gif floare2.gif floare2.gif floare2.gif
livya
LA MULTI ANI
oktavia
LA MULTI ANI PRIETENA DRAGA! occasion.gif occasion.gif occasion.gif
Sa fii fericita, sa-ti realizezi visele, sa ai noroc cu carul!
Petrecere frumoasa si multi pupici dulci de la noi! tzuc.gif tzuc.gif tzuc.gif tzuc.gif tzuc.gif
maria26
la multi ani! occasion.gif
Alondra

La multi ani Claudia!
Sa ai parte de multe bucurii, sanatate si impliniri,
sa fii iubita, alintata si tot ce-ti doresti sa se implineasca!
occasion.gif tzuc.gif
anku

la multi ani!!!
Cele mai calde ganduri si urari de sanatate, fericire, bucurii si impliniri. Sa fii iubita si fericita in fiecare moment al vietii tale. La Multi Ani!

occasion.gif occasion.gif occasion.gif
ruxy
LA MULTI ANI FERICITI CLAUDIA!

Cu dedicatie...

]The Best Day Of My Life
Gregory M Lousignont

Today, when I awoke, I suddenly realized that this is the best day of my life, ever! There were times when I wondered if I would make it to today; but I did! And because I did I'm going to celebrate!

Today, I'm going to celebrate what an unbelievable life I have had so far: the accomplishments, the many blessings, and, yes, even the hardships because they have served to make me stronger.

I will go through this day with my head held high, and a happy heart. I will marvel at God's seemingly simple gifts: the morning dew, the sun, the clouds, the trees, the flowers, the birds. Today, none of these miraculous creations will escape my notice.

Today, I will share my excitement for life with other people. I'll make someone smile. I'll go out of my way to perform an unexpected act of kindness for someone I don't even know.

Today, I'll give a sincere compliment to someone who seems down. I'll tell a child how special he is, and I'll tell someone I love just how deeply I care for her and how much she means to me.

Today is the day I quit worrying about what I don't have and start being grateful for all the wonderful things God has already given me.

I'll remember that to worry is just a waste of time because my faith in God and his Divine Plan ensures everything will be just fine.

And tonight, before I go to bed, I'll go outside and raise my eyes to the heavens. I will stand in awe at the beauty of the stars and the moon, and I will praise God for these magnificent treasures.

As the day ends and I lay my head down on my pillow, I will thank the Almighty for the best day of my life. And I will sleep the sleep of a contented child, excited with expectation because know tomorrow is going to be the best day of my life, ever!
ruxy
LA MULTI ANI FERICITI CLAUDIA!

Cu dedicatie...

]The Best Day Of My Life
Gregory M Lousignont

Today, when I awoke, I suddenly realized that this is the best day of my life, ever! There were times when I wondered if I would make it to today; but I did! And because I did I'm going to celebrate!

Today, I'm going to celebrate what an unbelievable life I have had so far: the accomplishments, the many blessings, and, yes, even the hardships because they have served to make me stronger.

I will go through this day with my head held high, and a happy heart. I will marvel at God's seemingly simple gifts: the morning dew, the sun, the clouds, the trees, the flowers, the birds. Today, none of these miraculous creations will escape my notice.

Today, I will share my excitement for life with other people. I'll make someone smile. I'll go out of my way to perform an unexpected act of kindness for someone I don't even know.

Today, I'll give a sincere compliment to someone who seems down. I'll tell a child how special he is, and I'll tell someone I love just how deeply I care for her and how much she means to me.

Today is the day I quit worrying about what I don't have and start being grateful for all the wonderful things God has already given me.

I'll remember that to worry is just a waste of time because my faith in God and his Divine Plan ensures everything will be just fine.

And tonight, before I go to bed, I'll go outside and raise my eyes to the heavens. I will stand in awe at the beauty of the stars and the moon, and I will praise God for these magnificent treasures.

As the day ends and I lay my head down on my pillow, I will thank the Almighty for the best day of my life. And I will sleep the sleep of a contented child, excited with expectation because know tomorrow is going to be the best day of my life, ever!
natsandrea
LA MULTI ANI! occasion.gif occasion.gif
liliana2u
La multi ani! sa fii sanatoasa, sa te bucuri de familia ta frumoasa, sa va aveti unii pe altii! trandafir.gif occasion.gif
andaro
La multi ani, mami Claudia.... occasion.gif floare2.gif
EMY2000
LA MULTI ANI DULCE MAMICA. SA FII SANATOASA SI SA TE BUCURI DE PRINTESICA TA SI DE FAMILIE. occasion.gif occasion.gif occasion.gif
LoriG
La multi ani draga noastra! Sa fii iubita, fericita si prospera, sa va bucurati de Simina si sa aveti numai bucurii! Distractie placuta! hug.gif tzuc.gif occasion.gif
maryhynt

cristinu_tza
La multi ani dragul nostru drag Claudel! Tot binele din lume love1.gif

Claudia Elena
Va multumesc...trandafir.gif
miron_doina
Cele mai calde urari unei tinere mamici curajoasa si frumoasa !
Tania_25
La multi ani cu multa sanatate si fericire iti doresc! partners.gif trandafir.gif trandafir.gif trandafir.gif occasion.gif

cristal
LA MULTI ANI CLAUDIA ELENA!!!! SA FII SANATOASA SI FERICITA ALATURI DE FAMILIE!!!
oktavia
LA MULTI ANI DRAGA PRIETENA! occasion.gif occasion.gif occasion.gif
Sa fii fericita, iubita si sa-ti realizezi toate visele.Petrecere frumoasa si pupici de la noi cu multa dragoste. tzuc.gif tzuc.gif tzuc.gif
cristal
LA MULTI ANI occasion.gif occasion.gif occasion.gif occasion.gif occasion.gif
diana1318
La mulți ani, dragă Claudia !
Îți doresc ca tot ce îți dorești să se împlinească occasion.gif tzuc.gif

gabrielle2003
LA MULTI ANI CLAU!!!!!!
SA NE TRAIESTI SA FI SANTOASA ALATURI DE FAMILIA TA1

mela81
Claudia Elena
Multumesc mamici dragi...love1.gif
roxanne
occasion.gif bere.gif

USA
La multi ani Claudia!
Mona75
occasion.gif La multi ani,frumusetze!!!! occasion.gif
floare2.gif O viatza binecuvantata alaturi de cei dragi tie.... floare2.gif
tzuc.gif Pupici pt.o mamica tare draga mie si pt.Siminelul scump......tare mandra va fi cu o mamica asa tanara si frumoasa. floare2.gif love1.gif love1.gif
Aceasta este o versiune "lo-fi" a continutului principal. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formate si imagini, va rugam sa dati clic aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.