Ik wilde laten zien dat we zelfs zonder een trouwe viervoeter je eigen stijl en persoonlijkheid kunnen laten doorschemeren.

Het wedding dresses combineren van de nude kralen Gigi-jurk van French by Wendy Makin met een tweed jasje bracht echt al die aardse, warme kleuren samen, en de mosterd, perzik en oranje tinten van de bloemen zorgden ervoor dat de look vrouwelijk bleef.

Naast de tweeds heb ik een paar Fairfax & Favor-laarzen toegevoegd - ik ben dol op een alternatieve schoenkeuze voor een rustieke of buitenbruiloft en vond dat deze er niet alleen geweldig uitzagen met alle verschillende jurken, maar ook zo praktisch zouden zijn. De shoot zou niet compleet zijn geweest zonder hier en daar een zadel, hoofdstel en een verzameling bits toe te voegen!

Favoriete hap die je ooit hebt gehad op een bruiloft?
Een paar vrienden van mij zijn een paar jaar geleden getrouwd en ze hadden fantastisch Indiaas eten op hun huwelijksreceptie. De Tikka Masala en Yoghurt Bite vielen me echt op, en het werd aangevuld door het feit dat het het erfgoed van de bruid vertegenwoordigde.

Een ding om over te slaan op je trouwmenu?
Geen gefrituurd eten. Het houdt niet stand en er is niets erger dan koud, oud, doorweekt gebakken voedsel.

Voedseltrend waar je van houdt?
Ik hou van de beweging om terug te gaan naar de natuur, waarbij de eb en vloed van de seizoenen bepalen wat er op het bord ligt. We blijven onszelf verder pushen in de natuurlijke fermentatie van eten en drinken vanwege de grote gezondheidsvoordelen van deze vriendelijke kleine microben, evenals de smaken die ze produceren.

Beste advies voor het plannen van een menu voor een grote groep mensen?
Onthoud dat je niet voor jezelf kookt! Het is erg belangrijk om niet te veel van uw persoonlijke voorkeuren en antipathie?n te delen; focus op wat de groep leuk zal vinden.

Een ding om over te slaan op je trouwmenu?
Een voorgerecht met vis. Helaas, 9/10 keer, als je probeert om grote hoeveelheden gekookte vis te serveren, krijg je droge, te gaar vis.

Voedseltrend waar je dol op bent?
Ik ben dol op alle soorten halsbanden, van varkensvlees tot Hamachi. Het Sandals is een ongebruikelijk gebruikt stuk vlees dat net achter de kop van het dier wordt gevonden en meestal enkele van de meest smaakvolle delen. (Mijn recente favoriet: Spice-Braised Pork Collar met lange gnocchi en zwarte knoflook.)

Weinig bekend item dat iedereen zou moeten toevoegen aan haar trouwmenu?
Een warme wafel- en ijsbar tegen het einde van de receptie. Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest die het heeft gedaan, maar het klinkt geweldig, toch?

Alternatieve accessoires waren ook een must voor de shoot. Nogmaals, ik werd door de natuur ge?nspireerd om de bloemenslinger van het paard op te nemen als schouderophalen voor de bruid, waardoor we een totale ‘down the rabbit hole’ vibes kregen.

De prachtige bloemenkroon die in het bos werd gebruikt, werd met de hand gemaakt door Love 2 Sparkle van 20 jaar oude gedroogde bloemen, wedding dresses en het gaf die tweedelige bruidsjurk een ‘bosnimf'-gevoel.

Ik hield ervan om de rijlaarzen ook als houders voor bloemen te gebruiken, door iets te combineren dat normaal zo goed gepolijst werd gevonden met een wild, vrij element.

Tijdens de hele fotoshoot waren het onderliggende concept en de inspiratie om mijn enthousiasme voor het natuurlijke buitenleven te combineren met de persoonlijke liefdes en passies van mijn klanten. Welke locatie, kleurstelling of trouwjurk er ook wordt gekozen, het is mogelijk om het je eigen te maken en op een authentieke en nuchtere manier te laten zien wie je bent.

Doordacht of weinig bekend item dat iedereen zou moeten toevoegen aan haar trouwmenu?
Voeg gerechten toe die iets voor u betekenen! Favorieten van uw reizen of iets speciaals dat Grandmom vroeger maakte, kunnen opnieuw worden Long Formal Dresses ge?nterpreteerd in horecakeukens en worden gecombineerd met foto's en speciale menu's. Gasten voelen zich graag met u verbonden en uw menu wordt echt uniek.

Een ding om over te slaan op je trouwmenu?
Blijf uit de buurt van doodgemaakte kip- of pastagerechten. Zoek in plaats daarvan naar luxe comfortvoedsel of laat uw gasten kennismaken met toegankelijke niet-traditionele vleesopties zoals Coq au Vin of langzaam geroosterde lamsschouder.

Voedseltrend waar je dol op bent?
De late night snack! Koppels kijken hier steeds meer naar, en met keuzes als Milk and Cookie Shooters, S’mores Stacks of Tator Tots with Scrapple Chips, wie kan hen dat kwalijk nemen? Gasten die de hele nacht hebben gedanst, zullen je dankbaar zijn.