Ik ga een paar dagen de stad uit en mis enorm nieuws: Viktor & Rolf zullen namelijk een capsulecollectie ontwerpen voor H&M, die ergens in november debuteert. Dit is op veel niveaus een interessante keuze; hoewel V&R echt bekwame kleermakers en ontwerpers zijn, zijn ze misschien een beetje te eigenzinnig voor het reguliere publiek - ik kan me niet voorstellen dat de winkels de fashionista zullen zijn die vorig jaar gebeurde met de collectie van Stella McCartney, maar ik veronderstel dat ik Sandalsskor mag nooit nooit zeggen. Hoe dan ook, ik heb mijn les geleerd; Ik ben er om 9 uur op de dag dat de collectie valt. Natuurlijk heb ik meer gedetailleerde informatie dichter bij de afgiftedatum.

In andere MasstigeWatch! nieuws, Target's nieuwe Go International-ontwerper is Tara Jarmon, die Frans is en, vanwege een gebrek aan alomtegenwoordige handtas, niet zo bekend is als bijvoorbeeld Luella Bartley. De collectie van Tara Jarmon is erg Frans, en voor mij is dat een goede zaak - hoewel ik uiteindelijk een paar stukken uit Luella's collectie kreeg, voelde ik dat het over het algemeen een beetje te Brits-punky voor me was. Deze collectie is veel vrouwelijker: ik ben dol op deze blouse met stretchkant (momenteel niet op voorraad), deze grillige tas met stippen, deze (alweer uitverkochte) pintucked hemd, en ik ben helemaal weg van deze Brautjungfernkleider Blaufelgroene bermuda's. Of, als je over de damesachtige look bent, kun je nog steeds veel van de Luella-collectie opruiming krijgen. Tot zover voor een beperkte tijd.

Een bedrijf runnen is hard werken. Er zijn altijd dingen die gedaan moeten worden. En soms voelt het alsof je je doelen niet zo snel bereikt als je zou willen. Dus je moet de kleine overwinningen vieren. Vier de vooruitgang die u boekt in plaats van alleen de grote doelen.

Ik ben zo trots om tien jaar zaken te vieren. Ik ben zo gegroeid en ik ben zo trots op het kleine bedrijfje dat ik heb opgericht. Ik kan niet wachten om te zien hoe de komende 10 jaar eruit zien voor het bedrijf.

We zijn terug! Winkelupdates, nieuw personeel + 10 jaar actief!
Ik was gisteren op onze website en ik realiseerde me dat ik al bijna een jaar niet meer geblogd heb. Oeps! Ik hou echt Abendkleider Bremen van bloggen. Het lijkt erop dat dit het eerste is dat ik moet doen als mijn leven zelfs maar een beetje druk wordt.

Ik ben ook de koningin van het starten van dingen en ze niet afmaken, dus dat is er. Ik werk eraan, echt waar.

Hoe dan ook, om weer te beginnen met bloggen, wilde ik een kleine update doen over een aantal winkeldingen. Dus Casque Mariage pak een kopje koffie of een glas wijn en lees verder.

Wat een jaar is dit geweest! We zijn iedereen die ons heeft gesteund zo dankbaar sinds we weer open zijn. Het was zo geweldig om bruiden te verwelkomen in de OUTW-familie en onvergetelijke ervaringen te cre?ren midden in een pandemie. We hebben echt de beste baan!

Allereerst vieren we deze maand ons 10-jarig jubileum. Ik ben zo opgewonden en vereerd dat ik deze zakelijke mijlpaal mag vieren. Ik heb zoveel geleerd sinds ik met dit bedrijf ben begonnen en ben letterlijk opgegroeid in de winkel.

Om dit te vieren, delen we elke dag op FB + IG-verhalen een herinnering uit de jaren. Dus volg zeker mee.

Bovendien geven we de hele maand aan bruiden die bij hun eerste bezoek aan de winkel kopen, 10% korting op hun jurken en accessoires. Als je je jurk al hebt gekocht, kun je 10Flower Girl Dresses % besparen op alle accessoires die je in september koopt.

Als we weer naar school gaan, zal ik meer thuis zijn bij de kinderen terwijl we weer naar homeschooling gaan. Misschien zie je de oudere twee een paar dagen rondhangen in de winkel! Deze maand hebben we ook Evelyns eerste verjaardag gevierd. Eerlijk gezegd, waar is de tijd gebleven?