Mijn werelden hebben het gevoel dat ze de laatste tijd veel met elkaar in botsing komen. Sommige van de accounts waar ik aan werk op het werk zijn gericht op gezondheid en fitness, dus voor een deel van mijn werk heb ik onderzoek gedaan naar bloggers en blogger-evenementen, en het was erg leuk. Maar raar om sommige mensen die ik ken op vriendelijke basis om werkredenen te onderzoeken.

Gisteravond daalde ik een trap af naar een alternatief universum in Snap, een sportbar in het Meatpacking District.

Hij is blijkbaar ook een groot probleem op YouTube ... en hij is Heather (voorheen ...) van de man van Hangry Pants. Hij zat naast Sarah en ik herkende Nike Air Vapormax Mujer zijn naam op zijn naamplaatje en had geen idee van zijn YouTube-sterrendom, dus ging ervan uit dat het niet dezelfde Mark was. Maar toen praatte hij met Sarah en zei dat hij in NJ woonde en net een huis had gekocht en toen zei ik: 'Wacht! Ik weet wie je bent! Ik ben bij je thuis geweest. "

Maak uzelf ten slotte vertrouwd met het weer en het klimaat waarin u gaat hardlopen. In de VS biedt de National Weather Service klimaatdetails voor het hele land op hun website. Noteer hoge en lage temperaturen voor wanneer u van plan bent te gaan hardlopen en dienovereenkomstig in te pakken. Controleer de status van lokale kreken en rivieren. Als je rekent op bijvullen van water op het pad, zorg er dan voor dat lokale kreken en rivieren stromen. Let ook op wanneer afvloeiing optreedt; stroomovergangen die gemakkelijk in de herfst zijn, kunnen gevaarlijk zijn tijdens piekstroom. U kunt een Adidas Zx 750 Donna plaatselijke winkel voor uitrusting of een outfitter bellen om de status van lokale kreken te controleren.

Als je het goed gepland hebt, weet je wanneer je een grote klim kunt verwachten. Je weet of je tien ons water of vier liter moet meenemen. U weet welk weer u kunt verwachten en wanneer u op zoek moet naar een gemakkelijk te missen afslag. Zelfondersteunende avonturenruns kunnen intimiderend zijn, maar een grondige planning breekt weg bij de berg onbekende elementen. Een grondige planning stelt ons in staat om op de juiste manier in te pakken en verhoogt onze veiligheidsmarge. Voor de beste kans op succes, plan uitstekend. En wees dan oké met wat nog onbekend is. Het onbekende maakt tenslotte het avontuur.

'Ze vraagt ??erom.' De verklaring werd brutaal uitgeroepen tijdens een presentatie van Trail Sisters waar het onderwerp veiligheid toch aan de orde kwam. Daar bevonden we ons Nike Air Max 2017 Mujer in een veilige ruimte waar vrouwen de kans kregen om openlijk de impact van zusterschap in de sport te bespreken. Om de problemen en uitdagingen te bespreken Nike Air Max Jewell Femme die uniek zijn om een ??vrouw op pad te zijn. Toen er werd gesproken over het gebruik van koptelefoons onderweg, was er een heer in de menigte die de behoefte voelde om zijn mening te geven. Zijn mening was deze: als een vrouw ervoor kiest om naar haar favoriete jams te rocken terwijl ze het pad opgaat, wordt ze zich niet bewust van haar omgeving en daarom, in zijn gedurfde woorden: 'Ze vraagt ??erom.' De opmerking vloog uit het linker veld in een kamer vol sterke, goed opgeleide en felle vrouwen, wier hoofden net 180 graden waren gedraaid om het gezicht van de man te zien die de opmerking had gemaakt. Op het moment dat ik deed wat de meesten van ons doen. Ik negeerde de opmerking met een hoofdschudding en schreef het op tot de ongelukkige onwetendheid die vrouwen in gevaar Nike Air Max Tn Femme brengt. Ik heb veel jongens zien rocken op muziek terwijl Nike Air Max Sequent 2 Womens ze cruisen. Vragen ze om hetzelfde 'het', impliceerde zijn opmerking? Mijn gok is nee. Weken later bevind ik me in een totale funk terwijl ik nadenk in de onwetendheid achter die woorden.