Terwijl ik zelf de ervaring doorloop, blijf ik leren van en over het proces. Ultra afstand races houden me ge?nteresseerd omdat er geen vaste formule is. De variatie op deze poging is dat ik al mijn kilometers aan het uitvoeren ben tijdens de donkere, natte, grijze winter die ook bekend staat als de Pacific Northwest. Ik begon op 1 oktober en de racedatum is 9 maart. Hoewel ik meestal lange dagen in de bergen verlang tijdens de mooie zomermaanden, waarin ik normaal gesproken Nike Air Max Command Womens meer trainingstijd zou doorbrengen, mezelf de deur uit zou dwingen, mezelf zou verleiden met verschillende lekkernijen om het te doen, en het verzamelen van motivatie vanuit de diepten van alles waarvan ik weet dat het de uitdagingen waren waarmee ik mijn training afrondde en nadenk over mijn huidige stemming.

Er zijn veel verschillende factoren die een rol spelen in de vergelijking dat de hardloper scherp moet blijven, lessen moet leren hoe flexibel te zijn en zich ook op de een of andere manier aan het plan houdt. We moeten erdoorheen dringen als er rode vlaggen zijn die ons zeggen te stoppen en moeten weten wanneer we een pauze moeten nemen om het niet te veel te doen. Trainen voor 100 mijl gaat over het trainen van de mentale gruis en taaiheid net zo goed als over spieruithoudingsvermogen en kracht.

De voor de hand Nike Air Max 2017 Damen liggende vereisten om 100 mijl te trainen zijn dat het veel focus en tijd kost. Zoveel energie steken in één poging is belasten en proberen. Voor de meesten van ons kan de rest van het leven niet stoppen of in de wacht worden gezet om te trainen voor een evenement. In plaats daarvan moeten we erachter komen hoe we de training kunnen volgen in gelijke tred met het leven, waarvoor creatieve energie nodig is en weten waar we ons moeten onthouden.

In mijn spiegelbeeld merkte ik enkele van de niet zo voor de hand liggende ups en downs van training door de winter op en begon met het maken van spraaknotities terwijl ik de kilometers beukte. Ik dacht dat het delen van beide lijsten anderen zou helpen na te denken over training voor 100 mijl (hetzij voor de eerste of de 30e keer), elke kant te wegen en op zijn minst aandacht te schenken aan Nike Air Max Command Damen enkele vreemde ballen Nike Air Max 2017 Mujer die mogelijk naar voren komen.

Op de universiteit was ik een hardnekkige baanloper op een missie - mijn 10.000 jaar bij NAIA Nationals de 10.000 meter winnen. Het was een verheven, hoewel redelijk doel, gezien mijn 4e plaats het jaar ervoor ge?indigd. Om een ??sprong in mijn uitvoering te maken, deed ik wat veel goedbedoelende lopers vinden dat ze moeten doen - harder trainen. Elke dag. Het hele jaar. Ik versnelde het tempo van mijn dagelijkse runs, verlengde de afstanden en elimineerde elke schijn van een vrije dag. Ik rende twee keer per dag, elke dag, onder alle weersomstandigheden. Ik rende kater na feesten, ik rende toen ik de buikgriep had en ik rende toen kleine verwondingen begonnen op te kruipen. In mijn zoektocht om te domineren op het circuit rende ik mezelf de grond in.

Tegen de tijd dat mijn Nike Internationalist Damen coach me onder Nike Air Max Command Mujer controle kreeg en legde uit dat rust en herstel is waar ons lichaam opnieuw opbouwt en daadwerkelijk verbetert, was het al te laat. Ik rustte voldoende uit om de startlijn bij Nationals in één stuk te halen, maar bevond me opnieuw op de 4e plaats. Het bleek dat minder hardlopen en meer rust het ticket was dat ik nodig had om vooraan in die snelle racetrein te komen.