Danny J had een echt tot nadenken stemmende podcast-aflevering over 'de geest van het ouder worden.' Zij en haar podcast-gastheer / beste Jill zijn allebei gescheiden in hun jaren '30 en veranderden wat ze dachten dat hun wegen zouden zijn - ze zijn verbazingwekkend onbeschaamd over het omarmen van de verdomme uit de levens die ze nu leven.
Ali had een recente podcastaflevering met Sarah MacKay Robinson van Oiselle, waar ze veel over verwachtingen spraken. Het gaat meer om moederschap, maar er komt zoveel ongeluk uit als de realiteit niet aan onze verwachtingen voldoet - en we missen het verbazingwekkende dat om ons heen is.
Jordan schreef een bericht dat me doodde. Ze schrijft over hoe Adidas Ultra Boost Womens haar therapeut haar een artiest noemde. “Er is een verschil tussen openheid en authenticiteit. Je spreekt over je emoties, maar ik heb nog nooit gezien dat je ze echt voelde. Jij voert ze uit. En dan glimlach je en leg je ze weg. "

Hallo, dat is wat ik hier al 10 jaar doe. Ik kan je het verhaal vertellen van wat er is gebeurd en hoe ik me voel, maar dat is al lang de omvang van mijn echte verwerking. Het verbaast me nu dat ik een groot deel van mijn volwassen leven mijn gevoelens (op de beperkte manier die ik wist hoe) op het internet verwerkte, in realtime. Je hebt waarschijnlijk gemerkt dat ik me meer heb teruggetrokken over het schrijven over mijn emoties en wat er gebeurt. Ik leer op 36-jarige leeftijd hoe ik mijn gevoelens offline kan voelen en ze eigenlijk kan voelen en niet weg moet bloggen, weg moet eten, weg moet Nike Air Max 270 Mens oefenen, weg moet drinken ...
Misschien is dit bericht ook niet logisch, maar zoveel als ik een geweldige schrijver wil worden - en vaak denk ik dat ik een behoorlijk verdomd goede schrijver ben - leer ik om iets van dat willen los te laten om ook perfect te zijn.

Mijn aantrekkingskracht op kou is inderdaad geworteld in duizelingwekkende contrasten. Koud maakt dat ik me thuis voel op dezelfde manier als de geur van zonnebrandcrème me doet denken aan de zomer. Bij koude is er een sto?cijnse stilte en een levendige intensiteit. De wereld is zachter, gedrapeerd in delicate sneeuwdekens terwijl scherpe scherpe vorst mijn vingers snijdt, mijn neusgaten bevriest en automatische terugslag uitlokt. Koude rassen in mij een angst om te proberen, maar stuwt me meedogenloos vooruit. Bij kou kan ik niet stoppen, blijven hangen of uitstellen; Ik Adidas Zx Flux Womens heb alleen de optie om verder te gaan.

Bij kou merk ik dat ik niet zal en niet kan falen.

Ik werd me bewust van mijn liefdesaffaire met koud worden tijdens een halve marathon in Willow, Alaska - een evenement dat begon en eindigde voordat de zon een paar dagen voorafgaand aan de Winter Solstice afgelopen december opkwam. De Willow-helft is een jaarlijkse race die door lokale bewoners wordt georganiseerd om het einde van het donkerste donker te eren en de komst van het licht te verwelkomen. Toen ik het warme gemeenschapscentrum binnenging waar de race start, werd ik gehuld in een voelbare energie en pure duizeligheid die door deelnemers en vrijwilligers werd uitgezonden (onbetwistbaar een zwaardere taak dan hardlopen). Simpel gezegd, mensen wilden graag rennen. Bij vriestemperaturen. In het donker. En ik besefte dat ik dat ook Nike Internationalist Mujer was.

De gebruikelijke pre-race rituelen volgden: pinnen van getallen, nerveus gebabbel, bespreking van aanstaande echo's, prutsen met schoenen. Er ontbrak echter iets aan deze race. Afwezig was het jammeren van de omstandigheden en het gemompel van klachten die veel voorkomen aan het begin van andere races. Integendeel, de Alaskanen grepen de kans om koud te zijn in verse sneeuw, en zelfs, zo leek het, er enthousiast over. De dichtstbijzijnde benadering van angst of klacht was een man die zich hardop afvroeg of zijn wollen kilt te warm zou zijn op de 9-graads dag (dat was het niet).

We liepen allemaal naar de lijn die in de sneeuw was getrokken, en met een nonchalante roep van 'go!' Door de raceregisseur waren we vertrokken. Een 6-inch laagje sneeuw, mijn eerste paar stappen voelde wiebelig en een beetje glad. Terwijl de koplampen klikten, verlichtte de zachte mist gemaakt van Adidas Superstar Herren een hete adem in de koude lucht een etherische wereld, met ongeveer 50 van ons schuifelend vooruit naar het hart van de winter.

Ik nam aan dat de loop zou ophouden, dat de perfecte knapperigheid van koude vorst zou verschijnen. Na vijf en een halve mijl met meer van hetzelfde, was het duidelijk dat deze dag op een nieuwe manier pijnlijk zou worden. Binnen een mijl rolden mijn enkels, mijn voeten schoven voor me uit en de rest van mijn lichaam trok in reactie op onhandige hoeken rond. Mijn bogen deden pijn door 5k, niet gewend aan zo'n zacht oppervlak en grillige beweging. Heel even kwamen die maar al te bekende luie gemene meisjesstemmen mijn brein binnen. "Wat heeft dit voor zin?", Provoceerden ze. De lafaardstemmen ge?nspireerd om te bellen, fluisterden: Nike Air Max 270 Womens 'Is dit zelfs een goed idee? Schadelijk je jezelf aan? "En ten slotte zei de kritische coach:" Krijg je geen betere training op de loopband? "