De Briar Patch-producten zijn de meest verse die je in elke winkel in de omgeving kunt vinden en ze hebben een enorme selectie bulkgoederen, waaronder geweldige hardlopersnacks en gedroogde producten, perfect voor de levensstijl van een camper. Ze hebben ook een geweldige selectie van holistische gezondheidsproducten, evenals een paar moordende broodjes in de deli (de Tempeh Reuben is koning!).

Je kunt nauwelijks een steen gooien zonder hier een yogastudio te raken. De Golden Mandala is een op donatie gebaseerde yogastudio in de stad met een verscheidenheid aan lessen, perfect voor die cross-training of super regenachtige dagen. Andere schema's voor yogastudio'Nike Cortez Mujer s zijn The Yoga Dive en Wild Mountain in Nevada City en Kinfolk in Grass Valley.

Trkac (uitgesproken als "TraKaCH" wat in het Kroatisch hardloper betekent) is onze prachtige en enige winkel in het gebied. In een kleine ruimte hebben ze op de een of andere manier alles ingepakt waar je naar op zoek bent, inclusief een brede selectie schoenen, brandstof, kleding, accessoires en uitrusting. Eigenaars Leatrice en Mark zijn ultra-renners en erg vriendelijk - vraag hen naar hun team, races in de buurt, trailaanbevelingen, voor contactinformatie over lokale hardloopgroepen en algemeen advies. Ze helpen je graag verder!

Ik erken mijn vooringenomenheid als een inheemse Californi?r, maar deze staat heeft een echt speciale ecologie en geologie die iedereen zou moeten ervaren. Nevada City benadrukt alles wat ik leuk vind aan Californi? Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen met zijn ondersteunende, milieubewuste gemeenschap, goed eten en prachtige paden. De uitlopers zijn een prachtige plek om te wonen als je van de bergen houdt, maar je niet helemaal kunt binden Nike Air Max 720 Damen aan de levensstijl op grote hoogte. En als uw hoofdsport trailrunning is, kunt u met het weer het hele jaar door naar buiten - vooral als u geniet van af en toe ravotten in de modder, in de winter warrior-stijl.

Toen ik gisteren langs een met sneeuw bedekt pad liep dat door stompe rondsel en smerige struiken wikkelde, kalmeerde het geluid van ijzige sneeuw onder mijn voeten.

Met het volume zachter op het gebruikelijke gebabbel dat mijn hoofd vult, kwam een ??dominant idee naar voren: hardlopen versterkt zowel onze stemmen als onze spieren.

Het idee was zo groot omdat het nog nooit zo belangrijk is geweest als nu dat we onze stemmen gebruiken Nike Internationalist Damenom te spreken en op te komen voor de kwesties die het belangrijkst voor ons zijn. Hardlopen helpt ons daarbij.

Natuurlijk kan het eng zijn om te zeggen wat je echt denkt. Als vrouwen Nike Air Max 2017 Femme zijn we meestal gesloten als we ons uitspreken tegen wat we denken dat verkeerd is.

En dit is geen overdrijving; vraag het maar aan senator Elizabeth Warren, die vorige week op de meest neerbuigende en onaanvaardbare manier tot zwijgen werd gebracht door haar mannelijke collega's.

Maar een van de grootste voordelen van hardlopen is de kracht, moed, energie en de mogelijkheid om te spreken, gezien te worden en gehoord te worden ondanks onze angst.

En de manier waarop dit gebeurt, is niet alleen anekdotisch; het is biologie. Hardlopen verandert onze fysiologie op een manier die onze stemmen versterkt, net zoals het onze spieren versterkt. Hier is hoe:

- Een goede loophouding houdt in dat u rechtop moet staan, met de rug recht en de schouders naar achteren. Dit vergroot de borstholte, waardoor ruimte rond de longen ontstaat die Nike Air Max 95 Mujer je niet alleen helpt om dieper te ademen, maar ook hormonale veranderingen in de hersenen veroorzaakt die je zelfvertrouwen en gevoel van persoonlijke kracht verhogen.