Achter me, voor me, in de verte van rechts en links, was een gelijkmatige, eindeloze stroom van lopers. Bij elke draai opende zich een soortgelijk uitzicht, misselijkmakend hypnotiserend, als een echte, levensgrote Esher. Ik kon geen einde zien, ik kan nog steeds geen einde Nike Air Max 720 Mujer zien, maar het moet zijn ge?indigd omdat ik hier ben en dit schrijf.

Ik bleef mezelf afvragen waarom ik me hieraan conformeerde? Op een gegeven moment kwam het voor mij op dat ik Adidas Zx Flux Homme vals kon spelen en de reservering kon overschrijden, de code kon verbreken, een mijl af kon snijden en Asics Gel Quantum 360 Mujer waarschijnlijk de categorie van meer dan 55 kon winnen! Ik zou 100 pond mee naar huis kunnen nemen. Ik was dol op mijn subversie, maar je hebt kracht nodig om dat niveau van bedrog te handhaven en ik was klaar. Mijn demonen waren opgewaardeerd tot elite, het waren meedogenloze SAS-ondervragers die mijn besluit vastlegden. Vriendelijke juichende gezichten waren veranderd in jagers, mijn nu zinloze leven verdampte aan de glinsterende onwerkelijke rand van Hackney. Heb ik die medicijnen genomen?
Ondanks de stressstoornis van Post Olympic Park, ben ik blij dat ik de run heb gedaan en het laat zien dat Hackney op zoveel manieren fantastische vooruitgang boekt. Ik kreeg 1,43 en een beetje, ten minste sommige dingen blijven hetzelfde!

Ik zal 100% eerlijk tegen je zijn ... Ik ben verschrikkelijk in het consequent doen van dit alles. Ik ben de "Nike Air Max 97 WomensSLECHTE" hardloper die deze gebruikt wanneer er een probleem is of ik voel me erg gespannen. De "SMART" -loper Asics Gel Lyte 3 Mujer zou het consequent en regelmatig doen om te voorkomen dat dat probleem opduikt. Ik voel me een stuk beter als ik het consequent doe en mijn loopprestaties hierdoor verbeteren ... maar zoals ik al zei, consistentie lijkt mijn grootste probleem te zijn.

Maar ik wilde een aantal opties bekijken die beschikbaar zijn voor sporters die dingen willen uitrollen of voor een persoonlijke massage. Zoals ik eerder heb gezegd, ben ik geen coach, noch een arts of fysiotherapeut, dus de onderstaande beoordeling is slechts mijn mening en hoe het voor mij werkt.

Laten we een paar opties bekijken om over de vloer te rollen ... een van onze favoriete dingen om te doen, toch?

Ik weet niet welk merk dit is en er zijn er veel op de markt. Deze Nike Air Max 90 Mujer typische blauwe schuimroller was de eerste die ik kocht en ik denk dat velen van ons misschien met zoiets zijn Adidas Ultra Boost Damen begonnen. Ik kocht deze rond de tijd dat ik voor het eerst begon met IT-problemen. Het was mijn beste vriend voor een paar maanden en het hielp me er doorheen te komen na vele nachten van rollen 's avonds laat voor de televisie. Ik gebruik het nog steeds in combinatie met die hieronder.