Sectiune a roportal.ro
Ajutor - Cautare - Membri - Calendar
Versiune completa: Probleme Intime :(
UtileCopii Forum. Utile Despre Copii > Familie, casnicie, viata in cuplu > Intre noi, femeile
ana.maria.spat
Buna fetelor,
Am si eu o problema si sper sa gasesc aici un sfat sau o recomandare...
De cate luni nu ma mai lubrifiez cum trebuie in timp ce fac dragoste cu sotul meu...si am niste dureri destul de deranjante... Am incercat lubrifianti, dar isi fac treaba doar pe moment, nerezolvand cauza...se pare. Mentionez ca am 42 de ani si alte simptome in afara de acesta sunt si stari de oboseala exagerata, ciclu neregulat... Am o banuiala cam ce s-ar intampla cu mine, dar nu ma asteptam sa fie asa devreme...
Oricum ar fi, as vrea sa rezolv problema care ma apasa cel mai tare...si anume disconfortul din timpul actului sexual. Cunoasteti vreun tratament...ceva?
Multumesc anticipat.
ana.maria.spat
Am fost la medic si mi-a recomandat tratament cu Feminella Hyalosoft - 20 ovule initial, dupa care cate 2 ovule / saptamana pentru intretinere. La mine se pare ca este efectul instalarii pre-menopauzei...dar cu acest tratament medicul a zis ca pot tine sub control problema.
L-am inceput deja...se vad ameliorari, asa ca pot sa-l recomand mai departe cu incredere, daca va gasiti intr-o situatie asemanatoare mie.
Sanatate tuturor!
conveyor01
If you are considering starting a business that is based primarily online, I would strongly recommend learning online marketing techniques and skills before proceeding any further Support Bracket. If you take the time to learn the tricks of the trade properly you will save yourself an awful lot of money, but more importantly time.

The failure rate for would be internet entrepreneurs is staggeringly high. Every day people come onto the internet looking for support brackets something to help them in their quest to escape the rat race. The reason for the high failure rate is that people fail to comprehend just exactly what is involved within the process of making money online. I am sure you will have seen the adverts for "push this button to make thousands" and the like all over the internet, unfortunately there is no such Connecting Joints thing as a free ride. Online marketing is a real business that requires real work and real amounts of time.
RonnieIngram
I can recommend primarily decent and even responsible tips, as a result view it: عطور رخيصة
RonnieIngram
Cool you write, the information is very good and interesting, I'll give you a link to my site. all inclusive punta cana resorts
RonnieIngram
Below you will understand what is important, the idea provides one of the links with an exciting site: how to start blogging
RonnieIngram
On this page, you'll see my profile, please read this information. sell motorbike
RonnieIngram
It is somewhat fantastic, and yet check out the advice at this treat. latest travel news
RonnieIngram
I invite you to the page where see how much we have in common. lifestyle
RonnieIngram
Thanks for writing such a good article, I stumbled onto your blog and read a few post. I like your style of writing... Khalifa Mint's Clones Headwater Cannabis
Aceasta este o versiune "lo-fi" a continutului principal. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formate si imagini, va rugam sa dati clic aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.