Sectiune a roportal.ro
Ajutor - Cautare - Membri - Calendar
Versiune completa: Taxa Inscriere Auto
UtileCopii Forum. Utile Despre Copii > Diverse > Intrebari si raspunsuri. Scurt si la obiect! :)
anku
am cautat p net...sa vad dc zvonurile ce le-am auzit sunt adev
e adev ca se mai scumpesc odata inscrierile auto la masinile aduse de afara???
adica ptr un euro 2 din 2000 sa platesti in jur de 3000 euro numai inscrierea??? wacko.gif
ce stiti ...se scumpesc din nou iunscrierile???
intreb ptr sora mea care si-a adus o masina de aici....si nu a apucat sa o inscrie ptr ca a venit aici al lucru....
s-ar intoarce abia p 15 dec....
de taxa ptr inscriere euro 3 ce stiti???

multumesc anticipat de rasp smile.gif
manu1981
QUOTE(anku @ Nov 20 2010, 10:27 PM) *
am cautat p net...sa vad dc zvonurile ce le-am auzit sunt adev
e adev ca se mai scumpesc odata inscrierile auto la masinile aduse de afara???
adica ptr un euro 2 din 2000 sa platesti in jur de 3000 euro numai inscrierea??? wacko.gif
ce stiti ...se scumpesc din nou iunscrierile???
intreb ptr sora mea care si-a adus o masina de aici....si nu a apucat sa o inscrie ptr ca a venit aici al lucru....
s-ar intoarce abia p 15 dec....
de taxa ptr inscriere euro 3 ce stiti???

multumesc anticipat de rasp smile.gif

Da asa se anunta ca se maresc taxele. Nu e nimic clar insa au anuntat ca taxele aproape se vor dubla. Am cautat si eu pt ca sunt direct interesata insa nu am gasit nuimic clar in acest sens.
manu1981
Ministrul Mediului, Laszlo Borbely, a declarat, joi, la Suceava, că taxa auto va fi mărită întrucât autoritățile încurajează schimbarea parcului de mașini cu mașini noi, și nu cu mașini second hand, mai vechi de zece ani.

"Vom mări taxa auto pentru că nu ne permitem să casăm 180.000 de mașini și să aducem mașini second hand", a spus Borbely într-o conferință de presă.

El a arătat că, potrivit datelor deținute de Ministerul Mediului, din cele 120.000 de mașini second hand care s-au adus anul acesta în România aproape 50 la sută sunt mașini mai vechi de zece ani.

"Nu se poate. Cine își permite să aducă o mașină care deja poluează mai mult, să plătească o taxă suplimentară pentru că poluatorul plătește", a afirmat Borbely.

El a arătat că România are o producție autohtonă de mașini accesibile, atât la Dacia, cât și la Ford, care va porni cu mai multe tipuri de mașini și că mai sunt numeroși dealeri de autovehicule.

"Sprijinim cumpărarea de mașini noi. De la 1 ianuarie toate mașinile vor fi fabricate Euro 5", a spus ministrul.

Proprietarii de mașini ar putea plăti în 2011 o taxă de poluare cuprinsă între 32.000 de euro pentru înmatricularea unei mașini non-Euro cu motor de 3.200 de centimetri cubi, veche de 20 de ani și 91 de euro pentru un autoturism nou Euro 5, cu motor de 1,1 litri, scutit în prezent de la taxare.

Cea mai mare valoare a taxei de poluare pentru anul 2011 ar urma să fie de 32.000 de euro și ar putea fi plătită pentru înmatricularea unei mașini cu motor de 3.200 de centimetri cubi, veche de 20 de ani. Valoarea actuală a taxei de înmatriculare pentru aceeași mașină cu motor non-Euro de 3,2 litri și veche de 20 de ani este de 30.720 de euro.

Noua valoare se regăsește în propunerea pentru viitoarea formă a taxei auto cu care Ministerul Mediului va merge pentru aprobare în Guvern.

La motoarele Euro 1 de 3,2 litri, vechi de 18 ani taxa va ajunge la 13.120 de euro, față de 10.240 de euro cât este în prezent.

Proprietarii de mașini cu motor Euro 2 de 3,2 litri vechi de 10 ani ar putea plăti o taxă de înmatriculare de 21.770 de euro, față de 17.408 euro în prezent.

Pentru un motor cu aceeași capacitate cilindrică, 3,2 litri, însă de standard Euro 3, cu o vechime de cinci ani, taxa de înmatriculare va fi de 11.668 de euro, față de 8.891 de euro cât se plătește în prezent. Pentru același motor și același standard Euro 3, însă cu o vechime de șase ani, taxa ajunge la 10.727 euro, față de 8.174 euro.

La o mașină Euro 3 cu un motor de 1.400 cmc veche de șapte ani taxa va fi 998 de euro, față de 673 cât este în prezent, pentru o vechime de opt ani taxa va fi 880, față de 594 de euro, iar pentru autoturismele vechi de zece ani proprietarii ar urma să plătească 665 de euro, față de 448 de euro.

Înmatricularea unei mașini cu o motorizare Euro 4 de 1.400 de cmc veche de un an va fi taxată cu 483 de euro, față de 380 de euro cât este în prezent.

Aceeași motorizare, dar pentru o mașină veche de trei ani implică plata unei taxe de 399 de euro, față de 315 cât este în prezent. În cazul unei motorizări Euro 4 de 2.000 de cmc cu o vechime de doi ani taxa va fi 1.326 de euro, față de 1.060 cât este în prezent.

Pentru o mașină nouă cu motor Euro 5 de 3.000 de centimetri cubi se va plăti o taxă de 1.950 de euro, iar aceeași motorizare pe o mașină veche de doi ani implică o taxă de 1.541 de euro.

În cazul unei mașini Euro 5 de 2.000 de cmc, veche de doi ani, proprietarii ar urma să plătească din 2011 o taxă de înmatriculare de 507 euro.

Totodată, o motorizare Euro 5 de 1.100 de cmc, care în prezent este scutită de taxă, va fi taxată cu 116 euro în cazul unei mașini noi și cu 91 de euro în cazul unui autoturism vechi de doi ani.

Sursa: Mediafax.ro
manu1981
Cea mai mare valoare a taxei de poluare pentru anul 2011 ar urma să fie de 32.000 de euro și ar putea fi plătită pentru înmatricularea unei mașini cu motor de 3.200 de centimetri cubi, veche de 20 de ani. Valoarea actuală a taxei de înmatriculare pentru aceeași mașină cu motor non-Euro de 3,2 litri și veche de 20 de ani este de 30.720 de euro.

Noua valoare se regăsește în propunerea pentru viitoarea formă a taxei auto cu care Ministerul Mediului va merge pentru aprobare în Guvern.

La motoarele Euro 1 de 3,2 litri, vechi de 18 ani taxa va ajunge la 13.120 de euro, față de 10.240 de euro cât este în prezent.

Proprietarii de mașini cu motor Euro 2 de 3,2 litri vechi de 10 ani ar putea plăti o taxă de înmatriculare de 21.770 de euro, față de 17.408 euro în prezent.

Pentru un motor cu aceeași capacitate cilindrică, 3,2 litri, însă de standard Euro 3, cu o vechime de cinci ani, taxa de înmatriculare va fi de 11.668 de euro, față de 8.891 de euro cât se plătește în prezent. Pentru același motor și același standard Euro 3, însă cu o vechime de șase ani, taxa ajunge la 10.727 euro, față de 8.174 euro.

La o mașină Euro 3 cu un motor de 1.400 cmc veche de șapte ani taxa va fi 998 de euro, față de 673 cât este în prezent, pentru o vechime de opt ani taxa va fi 880, față de 594 de euro, iar pentru autoturismele vechi de zece ani proprietarii ar urma să plătească 665 de euro, față de 448 de euro.

Înmatricularea unei mașini cu o motorizare Euro 4 de 1.400 de cmc veche de un an va fi taxată cu 483 de euro, față de 380 de euro cât este în prezent.

Aceeași motorizare, dar pentru o mașină veche de trei ani implică plata unei taxe de 399 de euro, față de 315 cât este în prezent. În cazul unei motorizări Euro 4 de 2.000 de cmc cu o vechime de doi ani taxa va fi 1.326 de euro, față de 1.060 cât este în prezent.

Pentru o mașină nouă cu motor Euro 5 de 3.000 de centimetri cubi se va plăti o taxă de 1.950 de euro, iar aceeași motorizare pe o mașină veche de doi ani implică o taxă de 1.541 de euro.

În cazul unei mașini Euro 5 de 2.000 de cmc, veche de doi ani, proprietarii ar urma să plătească din 2011 o taxă de înmatriculare de 507 euro.

Totodată, o motorizare Euro 5 de 1.100 de cmc, care în prezent este scutită de taxă, va fi taxată cu 116 euro în cazul unei mașini noi și cu 91 de euro în cazul unui autoturism vechi de doi ani.

Singurii scutiți de plata taxei de primă înmatriculare vor fi cumpărătorii de mașini electrice sau hibrid. Mai mult, Ministerul Mediului intenționează să introducă unele facilități pentru cei care produc vehicule electrice.

Sursa: Mediafax.ro

Aceasta este o versiune "lo-fi" a continutului principal. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formate si imagini, va rugam sa dati clic aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.