Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Stellte Einen Neuen
Banning
postare Mar 23 2020, 06:38 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Nadat we allemaal onze spullen hadden uitgezocht, gingen we heel kort naar het stadhuis en weer terug om het uit te testen. We kwamen terug en de groep van ongeveer 10 van ons zat rond met een aantal Lululemon-medewerkers nadat de winkel was gesloten om te bespreken wat we wilden zien in hardloopuitrusting / kleding, wat we leuk Nike Air Pegasus 92 Homme vonden, onze gedachten over Lululemon en al het andere dat in Adidas Zx Flux Mujer ons opkwam gerelateerd aan loopwerk.

Het is niet verwonderlijk dat hun klantenbestand 80 procent vrouwen en 20 procent mannen is. Ik vroeg of ze veel alleenstaande jongens kregen (niet ego?stisch, ik zweer het) die binnenkwamen of dat de meeste jongens bij hun vrouw of vriendin waren. Want laten we duidelijk zijn: Lululemon is niet bepaald het meest macho-merk. Sommigen van ons stelden dingen als sponsoring van races en atletiek voor om hun zichtbaarheid te vergroten en mogelijk zelfs de naam van hun mannen te veranderen in een meer mannelijke naam.

Ze leken meestal vrij open voor onze gedachten en idee?n, maar ze bleven uitleggen waarom ze de dingen doen die ze doen. Een andere frustratie die ik uitte, was hoe snel hun producten opraken - soms zie ik iets online dat ik leuk vind, denk er even over na en tegen de tijd dat ik klaar Nike Air Pegasus 83 Femmeben om het te kopen, is het weg. (Deze snelle productcyclus leidt ook tot een enorme secundaire markt op eBay.)

Kortom, ik hou van gratis dingen en ik praat graag. (Ik heb een blog. Deze twee dingen zouden al vanzelfsprekend moeten zijn.) Betaald worden in gratis spullen voor praten? Niet zo slecht.

Vind je Lululemon leuk? Waarom of waarom niet? Als je een Lululemon-liefhebber bent, wat is je favoriete product of ding over het bedrijf? Heeft u feedback voor hen?

Mijn favoriete item is absoluut mijn eerste hardlooprok, hoewel de gelzak zeker iets te klein is om echt op een gel te passen.

Als je betaald zou kunnen worden om rond te zitten en over dat product te praten, over welk product / merk zou je dan het liefst willen praten?

Nou, praten over Lululemon (of, Luluberry, als je mijn moeder bent) was best gaaf. J. Bemanning? Ik vind jullie ook heel leuk. Wil je chatten?

Voor Dena stond Meg Reed, in een tijd van 21:14. Jullie, mijn eerste 50k Nike Air Max 97 Mujer kostte me 10 uur. Deze vrouwen zijn mijn helden. Meg beschrijft haar niet-rennende zelf als volgt:

'Ik woon in Kerrville, Texas met Joe, mijn vriend van twee en een half jaar, en mijn hond, Anna. Ik ben een docent taalkunstenaar op de middelbare school, cross-country / track coach en mentor bij een lokale charterschool. Als ik niet ren, geniet ik van alles buiten, zoals kamperen, wandelen en kajakken op de rivier de Guadalupe, maar ik vind het ook leuk om me op te krullen met een goed boek. "

Dus we zijn van een vrouw gegaan die acht kinderen heeft die nooit van haar zijde wijken, naar een vrouw die waarschijnlijk honderd kinderen heeft, die allemaal samen de puberteit doormaken en over het algemeen junior-high-achtig zijn, die nooit uit haar gedachten zijn verdwenen. Als je denkt dat leraren niet zo gestrest zijn als ouders, kom Adidas Zx Flux Herren dan naar me toe, want ik ben beide en ik zal met je vechten. Meg behandelt niet alleen elke dag emotioneel ontwikkelende pre-tieners, ze geeft ook het moeilijkste vak - Engels. Ik kan je vertellen, dit is het onderwerp waar studenten het meest mee worstelen als het gaat om high-stakes staatstesten. Als ELA-leraren vechten we elke dag zware gevechten en ik wed dat veel van Meg's vuur afkomstig is van een leraar. Toch neemt Meg de tijd om fysiek zware gevechten te voeren en komt als beste uit de bus. Ik heb het gevoel dat Meg en ik verwante geesten zijn, omdat ze ook coaches en mentoren op haar school leidt. Meg, bedankt voor het vormen van onze volgende kudde Trail Sisters. Je bent een rockster.

In het 50K-veld ging de kroon naar Jenna "BamBam" Jurica. Je kunt Jenna herkennen aan haar grote, stralende glimlach, haar hulpje Zeus-de-Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer Chihuahua en haar kniebeschermers. Ze is de definitie van ballen-tegen-de-muur racen, en ik ben dol op haar. Jenna eindigde de 50k in 5:08:40 en vestigde daarmee een nieuw parcoursrecord! Dus, wie is deze Wonder Woman of the trails?

“Ik begon mijn junior jaar van de middelbare school competitief te lopen in Pearland, Texas nadat ik gestopt was met volleybal. Ik liep twee marathons, één in Houston en één in Austin vlak na de middelbare school in 2006 en besloot dat midfond (5 km halve marathons) meer mijn ding was. Ik heb een jaar of twee na de universiteit niet veel gelopen en het was geen leuke tijd, dus ik pakte het weer op om mijn liefde voor koolhydraten en ontstressen uit het leven in evenwicht te brengen. Ongeveer twee jaar geleden werd ik verliefd op trailrunning, kwam ik bij Team TROT en begon ik mezelf weer uit te dagen Nike Air Max 270 React Hombre op lange afstanden. Als ik niet ren, knuffel ik met mijn hondje Zeus, zoek ik creatieve outlets zoals keramiek schilderen, kook ik veel veganistisch eten en eet ik vervolgens al het eten op. Maar het grootste deel van mijn tijd besteed ik aan hardlopen, dus ik probeer het te combineren met woon-werkverkeer, het verkennen van plaatsen en vooral socializen in verschillende hardloopclubs en evenementen waarbij mensen, eten of bier betrokken zijn. ”
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 19th April 2024 - 01:16 AM