Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Einfach Auszusteigen
Banning
postare Mar 9 2020, 07:56 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Afgelopen zomer bracht ik bijna 12 uur door op het hulpstation van 65 km voor de Squamish 50 Miler als eerste hulpverlener. Ik moest zoveel geweldige lopers aanmoedigen, maar er was één loper die me opviel. Ze waren Nike Cortez Femme vorig jaar in dezelfde race gevallen, hadden hun heup gebroken en konden na hun ongeval meer dan 6 maanden niet rennen. Desondanks waren ze vastbesloten om dit jaar opnieuw in de rij te gaan staan. Ze misten de tijd die op mijn hulppost was afgesneden, en terwijl andere vrijwilligers hielpen bij het inpakken van alle spullen, zat ik en luisterde naar hen die me rustig hun verhaal vertelden. Ik www.hlidaciteta.cz herinner me dat ik dacht: “Wauw, ze hadden geen idee of ze in staat waren om te doen wat ze vanochtend aan de startlijn wilden doen, en ze kwamen nog steeds opdagen en kwamen zo ver. Wat een badass. '

Op dit moment train ik voor mijn eerste 100 miler in februari en ervaar ik een enorme hoeveelheid zelftwijfel. Ondanks een sterk seizoen van zware training en verschillende prestaties op races waar ik erg trots op ben, merk ik nog steeds dat ik mijn Nike Air Max 270 React Femme vermogen om 100 mijl te rennen en mijn capaciteiten als hardloper in twijfel trek. Constant. Dat heeft me ertoe gebracht om na te denken over waarom deze zelftwijfel sijpelt wanneer ik mezelf vergelijk met andere hardlopers en wanneer ik terugdenk aan ervaringen uit het verleden die me het gevoel geven dat ik geen harde dingen kan doen.

Concurrentie kan geweldig zijn. Ik voel zeker een Nike Air Zoom Pegasus 36 Hombre voorliefde voor racen op een racedag. Maar aan het einde van de dag is het gewoon leuk om snel te rennen, het is bevredigend om te onderzoeken in hoeverre je in staat bent om harde dingen te verdragen, en ik krijg dit bijna onbeschrijflijke gevoel van stoken als ik zie dat mensen hun doelen verpletteren, ongeacht wie er wint of niet.

Maar soms voel ik deze competitie buiten de racedag veranderen in jaloezie van andere hardlopers die ik ken en waar ik echt graag mee loop. Soms vraag ik me af hoe anderen rennen en winnen er zo gemakkelijk en moeiteloos uit laten zien, en ik denk dat omdat ik iemand een snel tempo zie lopen op Strava, ik ook zo snel moet rennen (en me slecht voelen als ik dat niet doe). Soms rol ik met mijn ogen wanneer ik andere hardlopers zie kronen op Strava, hoewel ik weet dat hardloopprestaties zoveel meer waarde Nike Air Max Tavas Womens hebben dan enige willekeurige erkenning op sociale media. Soms voel ik me jaloers als ik andere hardlopers zie posten over geweldige runs terwijl mijn benen net zo moe zijn.

Deze jaloezie kan me doen vergeten dat ik echt voor mezelf ren, en mijn vermogen om te werken aan en mijn doelen te verpletteren heeft alles met mij te maken en eigenlijk niets met de prestaties en het succes van mijn collega-hardlopers. Mijn gevoel van trots op mijn vermogen om mijn doelen te achtervolgen verandert niet in waarde, afhankelijk van het succes van anderen. De angsten en zelftwijfel waarmee andere hardlopers worden geconfronteerd, zijn misschien niet zichtbaar, maar ik denk dat we allemaal zoveel uitdagingen hebben doorstaan ??om het begin van een race, of het begin van een avontuur te maken, of om gewoon op pad te gaan en consequent te trainen .

Het Adidas Eqt Support Adv Damen herkennen van deze felle vastberadenheid bij anderen kan een bron van inspiratie voor ons zijn; anderen te zien verbluffende prestaties voltooien en hun doelen verpletteren, kan ons herinneren aan ons eigen vermogen om verbazingwekkende dingen te doen in plaats van het belang te verminderen van de harde dingen die we hebben gedaan en de uitdagende doelen waar we naartoe werken. Probeer oprecht en vriendelijk voor anderen te zijn - niet altijd gemakkelijk, maar ik denk dat dit kan helpen een gevoel van dankbaarheid te cre?ren voor de hardlopers om ons heen en de ongelooflijk inspirerende dingen die ze hebben gedaan.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 20th April 2024 - 12:37 AM