Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Criant Mon Enthousiasme
Banning
postare Nov 25 2019, 11:00 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Er zijn een aantal factoren die een rol kunnen spelen bij het beschrijven van een echt goede run, of in dit geval een 'beste run'. De beruchte MissZippy1 host een link en stelt de vraag:

Link-up: "Wat is je recente run?"

Het was een gemakkelijk antwoord voor mij: mijn marathon een paar weken geleden.

Natuurlijk zijn er tussendoor een aantal goede runs geweest, maar die race was voor mij een bijna perfecte ervaring. Ik zou het niet alleen plaatsen als een recente beste run, maar mogelijk mijn beste run ooit. Het was zo spectaculair. Als je de hele samenvatting wilt lezen, bekijk hem dan hier: Oakland Marathon 2013 Samenvatting.

Maar ter wille Nike Air Max 2017 Damen van dit bericht ga ik 5 redenen noemen waarom deze run zo fenomenaal was.

Het is een marathon, dus het is een reis. Ik maak graag grapjes met vrienden dat de race pas echt begint tot mijl 18-20. Het komt echt neer op de laatste 7-8 mijl die je dag zal maken of breken. Een snelle 5 mijl rennen is geweldig. Een echt goede 10 mijl lopen is altijd bevredigend. Een stevige 15 mijl lopen is verheugend en 20 kan vertrouwen opbouwen ... maar 26.2 uit het park slaan en je geweldig voelen? Een zeldzame gelegenheid.

Ik heb nog nooit een race gelopen zonder minstens 1 wandeling te nemen. Zelfs als het 15 seconden bij een waterstop is, loop ik op een gegeven moment. Niet deze. Ik rende de hele tijd ... alle 26,2 mijl. Ik had echt nooit gedacht dat ik dat zou doen, niet op die afstand. Misschien op een 5k, of een 10k ... of zelfs een half, maar Nike Air Max 2017 Dames nooit een marathon. Dat is niet mijn standaardprocedure. Ren een paar mijl, loop een minuut, loop nog wat, neem 30 seconden. Dat ik

Mijn vier maanden oude zoon probeert om te rollen. Hij legt zijn voeten op de vloer en duwt zichzelf opzij. Hij komt halverwege voordat hij vastloopt en achteruit rolt. Hij probeert het steeds opnieuw en wordt uiteindelijk moe en gefrustreerd.

Hij brengt zijn hielen onder hem omhoog en duwt zijn heupen in de lucht. Hij ligt op zijn rug en heft zijn voeten op naar zijn gezicht. En als ik hem op zijn buik plaats, heft hij zijn hoofd en schouders op om vooruit te kijken.

Ik kan namen geven aan de bewegingen die hij herhaalt; de glute bruggen, het been omhoog, de cobra. Hij brabbelt gewoon en blijft bewegen, zijn instinct volgen en zijn lichaam bewegen, waardoor het sterker wordt. Hij glimlacht en koos, Nike Roshe Run Womens hij geniet van het beheersen van deze controle over zijn ledematen.

Ergens in de richting van volwassen worden, verliezen velen van ons dit, deze vreugde in bewegingen omwille van de beweging. We brengen onze tijd door aan een bureau of op een bank. We gaan naar de sportschool en leren onder dwang opnieuw de oefeningen die we als baby intu?tief kenden.

Er zijn veel dingen die mijn zoon nog niet weet die ik doe: wat zijn naam is, hoe te fietsen, hoe een belastingaangifte in te vullen. Maar hij weet al iets dat het me 30 jaar kostte om te ontdekken, dat het een vreugde en voldoening is om je lichaam te bewegen. Ik hoop dat hij dat nooit verliest.

Deze is racespecifiek. Ik heb geweldige trainingsruns gehad waarbij ik op tempo was om recordtijden in te stellen. Ik heb misschien een foto van de Garmin gemaakt en op Instagram gegooid Nike Air Max Sequent 2 Damen en mijn opwinding geschreeuwd. Maar deze dag was officieel. Deze dag staat in de recordboeken als een offici?le eindtijd. Het was ook de eerste keer dat ik de 4-uurstreep brak. Gooi een bijna perfecte negatieve splitsing (2: 00/1: 54) en de meest consistente splitsingen die ik ooit in een race heb gelopen en je kunt zien waarom ik van deze run hou.

Met enkele geweldige races over de baai in San Francisco, ben ik trots om te zeggen dat mijn beste race in Oakland plaatsvond. Hoor je dat Bay Area? Kom Oakland runnen, je zult het geweldig vinden. De energie, de uitdagende baan, de boog van vuur en een gummibeertje Cadillac ... ze hebben het allemaal! (Zie deze blog voor gedetailleerde foto's) Ik heb deze volledige marathon twee keer eerder gedaan, beide keren te snel en aan het einde op. De laatste kilometers rond Lake Merritt zijn enkele van mijn moeilijkste segmenten van een race geweest. Vooral deze dag waren die kilometers het leukst. Ik vond mijn snelheid en plaatste mijn twee snelste mijlen van de dag rond dat meer. Ik glimlachte, had een goede tijd en vond het geweldig.

Wat een run een "beste run" maakt, is voor elke loper anders. Het kan een run zijn die de stress van de dag verlicht, of een run die je de ware schoonheid van de natuur laat zien met zonsopgangen en prachtige weiden. Maar de enige constante kan het gevoel zijn dat je jezelf 'in de zone' bevindt. De kilometers vliegen voorbij, je vindt je geest in vrede en je lichaam is vloeibaar. Dat is wat een run speciaal Nike Air Max 270 Heren maakt. We vinden het niet vaak voor een hele run. We vinden het meestal in het midden van een run of voor een kort segment, maar wanneer het voor een hele run gebeurt, is het echt speciaal.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 24th April 2024 - 04:09 AM