Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Bijvoorbeeld Een Autosleutel
Banning
postare Jan 8 2020, 10:12 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Ik heb een kleine borst, dus ik heb geen gekke ondersteuning nodig. Ik gaf echter twee kleine jongens borstvoeding, dus ik maak me meer zorgen over mijn borsten die pannen of happen. Verrassend genoeg Nike Air Max Thea Womens bood deze bh Nike Air Force 1 Womens voldoende ondersteuning in de band en riemen en het lichaam van de bh was goed gevormd en had voldoende dikte voor dekking zonder me plat te maken. Het achterontwerp was strappy en uniek en gaf me op zijn minst wat afwisseling in mijn typische sportbeha-kleur.

De band zat een beetje strak om mijn borst, maar na slechts een paar keer dragen werd het comfortabeler. Ik merkte geen gebieden op wrijven of knijpen. Het open ontwerp aan de achterkant gaf een lekker briesje dat goed aanvoelde tijdens warme runs. Over het algemeen is dit een schattige, functionele sportbeha. Hoewel ik niet kan zeggen dat het mijn favoriete korte beha is, zal het waarschijnlijk zijn normale rotatie bereiken.

Deze beha hield mijn meisjes comfortabel op hun plek met minimaal stuiteren. De manier waarop de riemen tussen mijn schouderbladen omarmen lijkt veel stabiliteit toe te voegen. Wie wist dat de schattige Nike Air Max 270 Homme ook functioneel was ?!

Ik ging op een 15-miler dragen van de beha met mijn husky Kobe. Er was zware regen gedurende de eerste 8 tot 9 mijl. Ik begon in het donker, dus ik miste een bocht en we moesten de zijkant van de kloof opklimmen met een modderrivier over ons heen. Kobe kon niet genoeg grip krijgen om het zelf goed te maken, dus moest ik hem vooraan zetten en hem met een arm duwen terwijl ik probeerde te klauteren met de andere drie ledematen en een hand vast te houden. Tegen het einde waren we allebei zo modderig dat we gingen liggen en rondspatten in de eerste kreek waar we kwamen. ... Je kon niet eens zien dat de beha net door een modderbad was gegaan!

Nadat de regen was gestopt en de zon opkwam, voelde het alsof de beha snel droogde en niet langdurig zwaar en nat bleef. Ik heb altijd problemen gehad met sportbeha's die schuren onder mijn armen veroorzaken; Ik heb doelbewust geen body-glide opgezet vóór deze run om Nike Free 5.0 Womens te zien hoe deze beha het deed. Ik ben blij te kunnen melden dat het helemaal geen schuren veroorzaakte!

Meer groenten op je bord dan koolhydraten en geen witte koolhydraten.

Denk aan de kantoorvieringen die het waard zijn. Cupcakes met een explosie van cakebeslag? HEL JA, maar heb maar de helft.

Zeg geen ja tegen eten dat je niet echt beleefd wilt hebben. Die calorie?n tellen nog steeds.

Gemiste trainingen brengen u alleen mentaal en fysiek verder terug.

Soms is het frustrerend om naar de vrouwen te kijken die niet kijken wat ze eten en toch klein blijven. Nou, dat ben ik niet. Als Nike Air Max 270 Womens ik op een gezond, gelukkig gewicht wil blijven, moet ik de rest van mijn leven letten op wat ik eet.

Ik ben terug in die mentaliteit van het gewichtsverlies, met een enorme test in mijn gezicht: mijn beste vriend gaat morgen trouwen! Het repetitiediner is vanavond en de bruiloft (duh) is morgen. Ik zou kunnen zeggen dat ik tot zondag wacht om de juiste beslissingen te nemen, maar ik laat deze bruiloft geen gezonde gewoonten laten ontsporen. Minder Nike Air Max Command Mens wijn, betere voedselkeuzes maken. Ik hoef niet alle hors d'ouerves te eten (tenzij ze echt goed zijn ... jk.) Kies het voedsel dat voor mij het belangrijkst is, weid niet alleen omdat er veel voedsel in de bruidssuite is.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 19th April 2024 - 10:41 PM