Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Toute Ma Motivation
Banning
postare Sep 27 2019, 10:46 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Elke dag verwelkomen we het nieuwste lid van onze familie. In april kondigde ik aan dat we in september een baby verwachtten,Nike Air Presto Femme en goed, het is september.

Ik realiseerde me ook dat ik nog nooit een baby-geslacht had onthuld. Je hebt mensen enveloppen met confetti zien openen, een cake met gekleurde vulling snijden en dozen met ballonnen openen. Nou, we deden het op de ouderwetse manier en kwamen erachter tijdens de echografie, maar dat betekent niet dat we geen plezier kunnen Adidas Zx 750 Mujer hebben met de onthulling op de blog. Als hardloper leek dit logisch als een manier om het nieuws met je te delen.

In het geval je je afvroeg hoe we naar onze nieuwste toevoeging zullen verwijzen (omdat we onze dochter de First Lady noemen), moet je wachten tot zijn offici?le introductie op zijn verjaardag. We hebben twee opties.

Onze vervaldatum is volgende week, dus we zijn op babywacht. Ik heb nog niet zoveel geblogd (mijn excuses), maar ik heb regelmatig op social media gepost Nike Air Presto Damen - en ik heb ook snapchat aan de mix toegevoegd. Laten we hieronder een verbinding maken, dit is waarschijnlijk de eerste manier waarop we zijn komst aankondigen.

Sommige dagen wil ik niet gaan rennen. Hoewel ik heb willen rennen en een plan van mijn plan wil afvinken, vervult me ??soms de gedachte om echt de deur uit te gaan om te rennen.

Het is Asics Gel Lyte 5 Femme waarschijnlijk een verrassing voor mijn hardlopers dat ik me zo voel. Ze gaan ervan uit dat de persoon die wind, regen of sneeuw opdaagt om zijn sessies vrolijk te leiden en hen aanmoedigt om een ??beetje meer te duwen, geen probleem heeft om zichzelf te motiveren om te rennen, maar dat is niet altijd het geval.

Ik heb geen onbeperkte motivatie. Soms is het droog en wil ik niet gaan hardlopen, hoewel ik wel wil hardlopen. Er is een conflict tussen het ding dat ik op dit moment wil doen (op de bank zitten en Netflix kijken) en het grotere wat ik wil doen (sterker en sneller worden).

running vic park

Op zaterdag wilde ik heel graag hardlopen. Ik wilde 16 mijl hard rennen en zien dat mijn conditie terug is naar waar het afgelopen najaar was voordat ik gewond raakte. Ik heb me voorbereid op deze grote run. Ik had een grote kom gnocchi Nike Air Max Tavas Damenen rijstpudding voor thee, ik had een vroege nacht en ik werd vroeg wakker, klaar om weg te rennen en er enthousiast over. Ik wist dat het moeilijk zou zijn, maar ik had me voorbereid en was gemotiveerd om te rennen.

De kilometers vlogen, de zon scheen en ik had gezelschap. Ik kwam thuis van mijn run zoemen van het bereiken van de afstand en het tempo waar ik op uit was gegaan, van me de hele weg goed te voelen en te genieten van een paar uur buiten zijn in de zon.

Het is dus verrassend dat ik maandag, toen ik een milde 4-mijl herstelrun had gepland, dat hardlopen het laatste was wat ik wilde doen. Ik was in een slecht humeur, ik wilde het huis niet verlaten en rennen was het laatste wat ik wilde doen. Ik had al mijn motivatie gebruikt tijdens de run van zaterdag, er was niets meer over, de put was droog.

Ik lag half Nike Air Max 90 Femme gekleed op de vloer in de gang en staarde naar mijn stapel hardloopschoenen. Als ik iemand had laten nemen om een ??foto van dit moment te maken, zou het er echt gekunsteld uit hebben gezien, maar het is waarschijnlijk een foto die had moeten worden genomen. Omdat we allemaal zulke momenten hebben. Een hardloper zijn is niet alleen maar springen, smileys na het rennen en schoten bekijken. Soms ligt het op de vloer en kan het niet die paar stappen buiten de deur maken.

Ik ging uiteindelijk voor die run. Er was niets slechts aan de run, maar ik bracht de eerste drie mijl door met wrok. We hebben allemaal runs zoals deze. Je bent niet minder een hardloper omdat je soms denkt dat je een hekel hebt aan rennen.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 26th April 2024 - 05:50 PM