Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

> Que Je Suis Maintenant
Banning
postare Jan 16 2020, 10:08 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Waar vind je de tijd?

Het is een vraag die mij veel wordt gesteld. Soms zijn mensen gewoon echt nieuwsgierig en andere keren heb ik het gevoel dat mensen mijn keuze Nike Air Max 90 Damen bekritiseren om zoveel tijd aan training en wedstrijden te besteden.

Als je me wilt uitleven, zal ik je wat meer informatie over mezelf geven.

Mijn naam is Steve Claringbold en ik ben 35. Ik loop sinds 2009 competitief met mijn belangrijkste doel op dit moment om af te vallen Nike Air Max 270 Femme en fit te worden. Onze zoon was geboren in 2008 en ik wilde hem kunnen bijhouden naarmate hij groeide en mobieler werd.

Ik begon dingen Adidas Ultra Boost Mujer serieuzer te nemen in 2011, waar ik van 10.000 naar halve marathons stapte. Het was mijn bedoeling om nooit deel te nemen aan een marathon. Maar met een paar halve marathons onder mijn riem was dat precies waar ik in 2013 voor trainde.

Mijn vrouw was hier cool mee, omdat ik keer op keer zei dat ik de jeuk moest krabben en een marathon onder mijn riem moest krijgen. Ik heb haar tijdens de training herhaaldelijk gezegd dat ik alleen maar in één marathon zou strijden, of ik nu finishte of niet.

Met Chester Marathon voltooid in 2013 met een tijd van 4:20:17 was ik er stellig van overtuigd dat ik er één zou worden met betrekking tot marathons. Geleidelijk, terwijl ik nadacht over mijn prestaties op de dag, ging mijn geest overdrive terwijl ik achterover leunde en nadacht over waar ik beter had kunnen presteren. En dus was in 2014 een nieuwe Nike Air Max 2017 Femme bash op Chester Marathon nodig. De training ging wat geavanceerder en ik begon een geavanceerd marathonplan te volgen, samengesteld door Pfitzinger en Douglas. Ik was helemaal in deze tijd omdat ik wist dat dit mijn laatste poging op marathonafstand zou zijn en ik moest het laten tellen.

En laat het tellen dat ik deed met een tijd van 3:49:22. De marathon jeuk was goed en echt bekrast.

Behalve dat het niet echt was. Ik wist dat dit het geval was en mijn vrouw ook, hoewel beiden het destijds niet erkenden.

Met 2015 aan de horizon was mijn eerste plan om 10 kilometer te trainen en snel te werken in een poging om 45 minuten te breken voor de 10 kilometer afstand. Toen ik echter betrokken raakte bij het goede doel Cure Rett en het inzamelde voor fondsenwerving, zag ik me uiteindelijk strijden in de Manchester Marathon en begon ik Nike Internationalist Womens te trainen voor en te concurreren in Triathlons op respectievelijk Blenheim, Carlisle en Londen. Met Dublin Marathon aan de horizon in oktober en het ultieme doel Ironman-afstand in 2017 te zijn, lijkt het er niet op elk moment op vooruit te gaan.

Had ik al gezegd dat ik ook erg betrokken ben bij een lokale hardloopgroep? Ik ben de secretaris van het lidmaatschap en de leider van DH Runners in Carlisle.

Had ik ook al gezegd dat ik een fulltime baan heb als spoorwegcontroller?

En heb ik ook gezegd dat ik nu vader ben van twee kinderen. Een zesjarige jongen en een 9 maanden oud meisje en een echtgenoot voor mijn jeugdliefde?

Ik weet zeker dat de vraag die je nu allemaal stelt, is waarom vertel je ons deze Steve?

Heb vanmorgen deze nieuwe spinstudio bij mijn ouders geprobeerd. Schrijf binnenkort een beoordeling over TK!

Kreeg een Nike Air Max Zero Donna massage in een nieuwe spa, ook bij mijn ouders. (Franklin Lakes wordt een behoorlijk hotspot?)

Kwam terug naar de stad en stopte bij Birerria Nike Air Max 90 Damen om te juichen met enkele hardloopvrienden die vandaag de helft liepen en vervolgens de hele nacht aan echt werk, Junior League-werk en blog-werk hebben gewerkt.

Ik doe echt mijn best om mijn agenda een beetje lichter te maken deze week ... maar we zullen zien!
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Postari in acest topic
Banning   Que Je Suis Maintenant   Jan 16 2020, 10:08 AM


Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 28th March 2024 - 05:21 PM