Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Celebrità Preferita Sulla Rivista
Banning
postare Dec 19 2020, 03:32 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Je trouwjurk kan veel zeggen over je individuele stijl. Van het silhouet tot de trein, er zijn zoveel manieren om dat weer te geven. Geen enkele jurk is echter compleet zonder accessoires! We hebben het geluk dat we kunnen samenwerken met Nicki O'Connell als onze ontwerper van aangepaste accessoires in Mary Elizabeth's. Nicki is de oprichter en eigenaar van Adele Amelia’s Bridal Accessories, een bedrijf waarin ze op maat gemaakte, handgemaakte bruidsaccessoires ontwerpt en maakt. Omdat ze sinds de jaren 80 in de ontwerpindustrie zit, heeft ze ervaring met het maken van allerlei accessoires voor alle soorten bruiden van over de hele wereld.

Of je nu een sprankelende riem of een uitgebreide kousenband wilt voor je speciale dag, Nicki kan iets voor je cre?ren in elke maat, lengte of kleur! Ze kan je schoenen ook aanpassen van kanten ballerina's tot sprankelende conversaties. En natuurlijk mogen we de prachtige handgemaakte sluiers (die Emily en Jessica graag de "lipstick" van de hele bruiloftslook noemen) niet vergeten. Ze kan je helpen bij het matchen van een sluier en andere accessoires om je eigen perfecte trouwdaglook verder te cre?ren!

Dit seizoen van het leven voor aanstaande bruiden is meestal gevuld met vreugde, opwinding en heel veel stress. Helaas maakt stress meestal deel uit van het plannen van een bruiloft. In de woorden van mijn predikant (aan wie ik de titel van deze blog moet noemen): "Count It All Joy." Het leven is vol ups en downs en hobbels onderweg, maar we dienen een God die er is om ons erdoorheen te leiden, het enige wat je hoeft te doen is op Hem te vertrouwen. Dus als je op het punt staat je gezond verstand te verliezen omdat het weerkanaal om regen roept op je speciale dag, is iemand in je familie het niet eens met een deel van de huwelijksdetails, of alles gaat niet zoals gepland .... Tel het allemaal vreugde!

Dit is een opwindende tijd in je leven, loop niet in de war en vergeet het ALLEMAAL in je op te nemen! Je gaat een nieuw seizoen van leven en liefde binnen dat je hopelijk de rest van je leven zal ondersteunen. Laat het idee van het huwelijk en alles wat God het bedoeld heeft niet door elkaar halen in alle details van het plannen van een bruiloft. Tel elke stap van de reis als www.adoringdresses.com.au vreugde. Aan het einde van je speciale dag heb je alleen je trouwjurk, foto's van de dag en je man. Geniet, vier, verheug je en tel het allemaal als vreugde!

Voel je vrij om stijlen te proberen die je nog nooit eerder hebt overwogen. Je ziet er misschien prachtig uit in een jurk die totaal onverwacht is. Vertel uw trouwjurkconsulent beleefd wat u wel en niet leuk vindt aan bepaalde jurken terwijl u ze past. Vervolgens kan ze u helpen uw opties te verfijnen om een ??definitieve beslissing te nemen.

Sommige bruidsboetieks hebben trouwjurken in slechts één maat, vari?rend van plus tot petite. Wanneer u echter een jurk van welke maat dan ook past, kunnen kledingadviseurs deze vanaf de voorkant goed vastpinnen. Vervolgens kun je visualiseren hoe dat jurkontwerp eruit zal zien. Als een jurk een maat te klein voor je is, kunnen ze nauwe www.missydress.no spelden gebruiken om de jurk aan je beha vast te klemmen om je te laten zien hoe mooi je eruitziet in het ontwerp dat je hebt gekozen. Evenzo, als een jurk te groot voor je is, kunnen ze het extra materiaal aan de achterkant vastspelden om een ??nauwsluitende look te krijgen.

Terwijl sommige meisjes ervoor kiezen om hun jurk in een maat kleiner te bestellen, kun je overwegen om een ??jurk in je huidige maat te bestellen. Als u uw gewenste gewicht verliest tegen uw trouwmaand, kan een naaister de jurk altijd in ontvangst nemen.

Zodra u het perfecte ontwerp voor uw bruiloft heeft gevonden, zal een kledingadviseur uw maten opnemen. Daarna wordt je jurk besteld en maakt de winkel een afspraak voor enkele maanden later voor je eerste aanpassing voor wijzigingen. Met deze aanpassingen heeft je jurk precies de juiste maat.

Hoe weet handtaschen ik dat ik de perfecte jurk heb gevonden?

Controleer op stijl, zelfvertrouwen en comfort. Stel uzelf eens deze vragen: Past de jurk bij mijn lichaamstype? Glimlach ik als ik naar mezelf in de spiegel kijk? Is de jurk comfortabel? Is het materiaal te jeuken? Zal deze strapless jurk naar beneden vallen als ik mijn hand opsteek? Kan ik goed gaan zitten? Mag ik dansen? Hoe zal ik me voelen als mijn bruidegom me in deze jurk ziet? Voel ik me mooi?
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 26th April 2024 - 10:19 AM