Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Dernière Série De Problèmes
Banning
postare Mar 26 2020, 11:10 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Om mezelf de deur uit te krijgen, moet ik mezelf voor de gek houden. Ik leg mijn kleren de avond ervoor uit, in de volgorde waarin ik ze in de ochtendsokken, bh en ondergoed bovenop doe. Ik zette mijn wekker en steek mijn telefoon in de andere kant van de kamer, waardoor ik mezelf dwong op te staan ??en uit bed te komen om zelfs maar te overwegen om te gaan slapen. Ik neem contact op met een vriend en verbind me om op een bepaalde tijd en plaats af te spreken. Het is moeilijker om borgtocht te betalen als iemand op u rekent en het is gemakkelijker om die eerste zware stappen te ondernemen met een bedrijf aan uw zijde.

Motiveer voor dat avontuur, of het nu 20 minuten of zes uur is. Elke dag. Maak wat weer routine wordt spannend: verander de richting waarin je een lus loopt, koop een kaart (of app) Nike Air Max 95 Womens voor een nabijgelegen routesysteem en ontdek nieuwe paden waar je nog nooit van hebt gehoord. Ga nieuwe plaatsen verkennen Adidas Yeezy Boost 350 Mujer en herontdek de oude. Je zult altijd blij zijn dat je dat gedaan hebt. Je hoeft alleen maar de deur uit te gaan.

Ik heb vandaag een interview, een run en een ballonvaart op mijn schema, dus waarom ga je niet naar een weggeefactie? Ja? Super goed.

Weet je nog dat ik een paar weken geleden sprak over hoe geweldig een RoadID is? Nou, ik heb ze een weggevertje voor jullie laten doen!

Deze weggeefactie kan letterlijk je leven redden. Stel u voor dat u tijdens de training gewond raakt en geen identificerende informatie over u heeft en dat de noodhulptechnici op geen enkele manier uw noodcontacten kunnen bereiken. De maker van RoadID startte het bedrijf nadat hij werd aangereden door een vrachtwagen en zich realiseerde hoe belangrijk het is om ID mee te nemen tijdens de training.

Vertel me waar je voor traint en hoe het gaat! Waar Adidas Ultra Boost Donna zou je RoadID gebruiken? Wat voor soort zou je krijgen?
Als je een nieuwe stijl zou kunnen Nike Air Max 1 Mujer voorstellen, wat zou dat dan zijn?
Welke hardloopmantra zou je op de jouwe leggen, of wat is je hardloopmantra? Ik heb "Ik ren omdat ik kan" op de mijne gezet - ik kon niet altijd rennen en ik kan misschien niet altijd rennen, maar op dit moment kan ik rennen, en dus doe ik het.
Like RoadID op Facebook en laat hier een reactie achter dat je dit hebt gedaan
Volg RoadID op Twitter en laat een reactie achter dat je dit hebt gedaan

Mij ??is meerdere keren verteld om koffie op te geven: toen mijn maagproblemen zes jaar geleden begonnen, afgelopen zomer, toen ik probeerde een semi-eliminatiedieet te volgen. Zes jaar geleden negeerde ik de dokter. Koffie opgeven? Oh. Hel. Nee. Afgelopen zomer nam ik de zaken wat serieuzer, maar ik was nog niet helemaal klaar om koffie op te geven.

Maar met deze Nike Air Max Thea Donna laatste maagproblematiek (ongetwijfeld veroorzaakt door de stress van ontslag), gaf ik gewillig koffie op. (Ik weet het, ik ben ook geschokt.) Toen ik op 4 juli in Margate was, realiseerde ik me dat ik het hele weekend geen koffie had en dat mijn maag ook het hele weekend goed aanvoelde. Toen ik terug reed, stopte ik voor een kop koffie en stopte heel kort daarna voor een badkamerstop.

De correlatie tussen koffie en maagproblemen kon op dat moment niet duidelijker zijn geweest en ik besloot het leven zonder koffie te proberen. Ik denk dat het feit dat ik niet 's morgens vroeg op mijn werk hoef te zijn, de overgang enorm heeft geholpen - alert moeten zijn op het werk is een grote reden waarom ik het in het verleden moeilijk had op te geven. Het is ongeveer drie weken geleden en ik kan eerlijk zeggen dat de verandering in hoe ik me voel zo dramatisch is. Nooit meer een miljoen keer per Nike Roshe Run Womens dag naar de badkamer rennen. Het lijkt erop dat voor mij de zuurgraad van koffie de hele dag bij me blijft en soms mijn maag blijft storen.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 19th April 2024 - 06:49 PM