Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

> Energetica Biologica Ispirata
Banning
postare Mar 24 2020, 11:10 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Wat is er uniek aan Honey Stinger-producten?

Al onze producten zijn op honing gebaseerd, wat uniek is in de wereld van sportvoeding. Om een ??product te hebben dat niet alleen geweldig smaakt, maar ook ingredi?nten bevat die je lichaam kan herkennen, is de sleutel wanneer je kilometers maakt op pad.

Over welke nieuwe smaak of welk product ben je het meest enthousiast?

Ik ben het meest enthousiast over onze nieuwe Cracker N 'Nut Butter Snack Bars, want wie houdt er niet van notenboter en chocolade met een beetje zoute crunch? Het is de perfecte combinatie van zout en zoet en alle ingredi?nten zijn biologisch gecertificeerd.

Wat is een creatief brouwsel dat je maakt met een Honey Stinger-product als ingredi?nt?

Stinger Smores! Het is een gemakkelijke ruil. Nike Air Vapormax Femme Upgrade Graham-crackers voor uw favoriete Honey Stinger-wafel. Begin met het opwarmen van de wafel en chocolade bij het vuur terwijl je je marshmallow roostert. Als je marshmallow klaar is, zijn de zachte wafel en gesmolten chocolade klaar om te combineren voor de perfecte smaak.

Als je ooit met mij over straat bent gelopen, heb je waarschijnlijk gemerkt dat ik een soortgelijk gezicht geef aan een spiegel of een etalage. Zonder camera. Soms.

Als je niet bekend bent met het ontcijferen van De vele gezichten van Theodora, zou dat gezicht de subtielste glimlach zijn die ik kan opbrengen zonder dat iedereen ter wereld beseft dat, ja, ik lach in feite naar mijn spiegelbeeld in een raam.

Een beetje narcistisch? Kan zijn. Maar aangezien ik (vrij letterlijk) mijn best deed om dit lichaam te krijgen waar ik zo blij mee ben - dit lichaam dat 50 pond verloor, zeven halve marathons heeft gelopen, een volledige marathon en traint voor de tweede marathon - ik ' ik vind het goed. Ik heb behoorlijk wat jaren besteed aan het negeren van de spiegel Adidas Superstar Mens en wat ik erin Nike Air Pegasus 92 Mens zag.

Toen ik in Philly was voor de Healthy Living Summit, merkte ik volledig dat Gretchen hetzelfde deed.

"Kijk je jezelf uit in het raam omdat je zo blij bent met wat je ziet?"

"JEP!"

'Ik doe precies hetzelfde!'

Het is altijd geruststellend om te weten dat iemand anders hetzelfde belachelijke doet als jij. Als je veel bent afgevallen (of gewoon van lichaam bent veranderd), geef je je dan soms ook Nike Air Max Tavas Donna over aan een beetje narcisme?

Ik ga dit narcisme in evenwicht brengen door een heerlijk ontbijt met je te delen, oké? Vanmorgen heb ik Caitlin's sandwich met gegrilde bananen gemaakt. Haar aanwijzingen waren een beetje verwarrend voor mij, dus ik improviseerde.

Wij geloven in het geven van de ingredi?nten die atleten nodig hebben om hun best te doen in een vorm die zowel draagbaar is als waar hij snel moet komen. Al onze energieproducten leveren ook aminozuren met vertakte Nike Air Max Motion Uomo ketens, die helpen om spierschade te voorkomen, herstel te stimuleren en je langer fris te houden.

Over welke nieuwe smaak of welk product ben je het meest enthousiast?

Wentelteefje! De smaak is ongelooflijk, het is ontwikkeld in samenwerking met lokale student-atleten en het helpt om meer kinderen op de fiets te krijgen! We dragen eigenlijk 10% van alle Nike Air Max 90 Femme verkopen van deze smaak bij aan de National Interscholastic Cycling Association (NICA) om mountainbikecompetities voor kinderen in het hele land te helpen cre?ren en ondersteunen ... we willen graag zeggen dat zijn toekomst er rooskleuriger uitziet als er meer kinderen zijn op fietsen.

Wat is een creatief brouwsel dat je maakt met GU Energy als ingredi?nt?

Ik maak mijn nachtelijke haver met onze Vanilla Recovery Drink Mix, die een eiwitpunch en smaak toevoegt. Er hoeft niet gekookt te worden en het werkt net zo goed in het Nike Air Max 90 Hombre achterland als thuis 's nachts in de koelkast. Ik bedek de mijne meestal met een combinatie van vlas, chia, gehakte noten en fruit voor een gemakkelijke en voedzame maaltijd.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Postari in acest topic
Banning   Energetica Biologica Ispirata   Mar 24 2020, 11:10 AM


Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 20th April 2024 - 12:05 AM