Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Wenig Mehr Kilometer
Banning
postare Jan 6 2020, 09:02 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Lees je het blog van mijn vriend Meggie? Ze is een derdejaars OB-GYN-inwoner (heb ik dat goed, Meggie?), Wat betekent dat ze eigenlijk niet slaapt. En toch heeft ze besloten om recenter te gaan bloggen, en ik vind het geweldig. Gewoon totale stroom van bewustzijn over haar dag en haar leven.
Soms, zoals vanavond, ga ik zitten en wil ik schrijven, maar heb ik geen belangrijk onderwerp Adidas Nmd Donna om over te schrijven. Ik breng de hele dag op het werk door met deelbare, klikbare inhoud en soms wil ik gewoon met je praten, cool? Koel.
?
Dus ik zou niet zeggen dat het werk überhaupt langzamer is gegaan, maar we zijn allemaal tot onze nieuwe norm gekomen, wat inhoudt dat we een uur eerder moeten zijn dan voorheen. Bosslady Jordan en ik hebben de gewoonte gekregen om ten minste één dag per week om 7 uur naar Nike Run Club te gaan, zodat we weten hoe hard we werken. Het is een leuke, kleine routine die we hebben en je kunt echt niet annuleren tegen je baas. Hoe strak je ook bent. Vooral als ze vroeg uit Brooklyn komt en je maar een paar blokken naar de winkel moet rennen.

We hadden vanmiddag een lange pitch-bijeenkomst en toen rende ik naar huis om te wandelen B. Het werk was behoorlijk leeg, en dus Adidas Stan Smith Womens besloot ik hem weer mee te Adidas Zx 700 Womens nemen. Afgezien van een klein dutje op de vloer van de telefooncel terwijl ik een telefoontje had, zat hij in principe 3 uur op mijn schoot. Cool leven, schoothondje.
Ik ben thuis aan het rusten voor mijn lange termijn morgen. Waargebeurd verhaal: ik hou echt van marathontraining omdat het me een verdomde goede reden geeft om vrijdagavond op mijn bank te zitten, wat mijn favoriete vrijdagavondplan is.
Net als de rest van dit marathonbedrijf heb ik morgen gemengde gevoelens over mijn 17-miler. Na mijn blessure werk ik volgens een gecomprimeerd trainingsschema. Vorige week deed ik 15, morgen doe ik 17 en volgende week doe ik 20. De week daarna? 26.2. Mijn benen voelden traag aan tijdens de lange termijn van vorige week, dus ik heb me deze week ingespannen om meer te slapen, minder te drinken en meer schoon Adidas Zx Flux Womens voedsel te eten.
We doen een Nike Air Pegasus 83 Womens "bodybuilding" -uitdaging op het werk, en hoewel ik niet deelneem aan het bodybuilding-gedeelte, heb ik al mijn metingen ingevoerd in een gedeeld Google-document met veel collega's kleiner dan ik. Godzijdank dat ik me op een fatsoenlijke plek bevind: lichaamsbeeld! Ik weet dat ik het me kan veroorloven om wat gewicht te verliezen, en ik weet dat het extra gewicht 100% levensstijlkeuzes is (lees: wijn.) Ik ben terug op tracking op de MFP en het is altijd adembenemend om te zien hoe die wijn / snoepjes calorie?n toevoegen up.
Een marathon lopen vraagt ??al heel wat van mijn lichaam, maar VOORAL in deze verkorte trainingscyclus. Ik probeer mijn best te doen om mijn lichaam goed te voeden, zodat het deze uitdaging aankan, dus ik ga er aardig voor zijn.

Amerika heeft miljoenen hectaren openbare grond Adidas Zx 500 Damen dankzij een hele reeks regeringshandelingen Nike Air Max 720 Womens die zich in de loop der jaren hebben opgestapeld. Er zijn veel soorten openbare gronden, die allemaal werden verworven door de federale overheid, hetzij door aankoop, hetzij door verovering van inheemse Amerikaanse stammen of buitenlandse naties.

Er zijn vijf hoofdtypen openbare gronden: gronden in het National Park System, National Forests, Wilderness, Wildlife Refuges en BLM (The Bureau of Land Management).
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 25th April 2024 - 11:33 PM