Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Viata De Familie Sau Cariera?
ella14
postare Feb 12 2008, 10:37 PM
Postare #1


Daria Miruna
******

Grup: Silver Members
Postari: 1,921
Inscris la: 15-October 07
Din: Bistrita
Membru nr.: 8,103



sau amandoua???
va astept la discutii.





--------------------

  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Claudia Elena
postare Feb 13 2008, 12:11 PM
Postare #2


Mami de Simina
**********

Grup: Top Golden Members
Postari: 12,512
Inscris la: 11-December 07
Membru nr.: 11,074



Fetelor, eu o sa ma straduiesc din rasputeri sa le fac pe amandoua. Sunt studenta la psihologie in anul 2 si lucrez ca asistent manager in resurse umane. Sunt insarcinata si la inceput m-am speriat ca daca fac un bebe imi voi rata cariera, dar nu e asa. Dupa ce voi naste voi sta acasa vreo 6 luni pt alaptat, timp in care imi voi pregati licenta, iar dupa aceea o voi aduce pe mama la mine sa stea cu bebele cat sunt la servici si sunt sigura ca totul va fi bine. Vreau sa spun ca desi sunt insarcinata si am trecut prin stari foarte grele de rau, greata, oboseala am reusit sa imi iau toate examenele din prima, nu am nici o restanta. Anul acesta am fost foarte responsabila, faptul ca voi avea un copil m-a responsabilizat mai mult, totul depinde de vointa. Parerea mea este ca atat timp cat este sanatate si intelegere in cuplu se poate face orice, eu sper sa reusesc cu ajutorul Lui DD


--------------------


"Un prieten adevarat te iubeste chiar si atunci cand te cunoaste."
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danna68
postare Feb 13 2008, 12:31 PM
Postare #3


Top Golden Member
**********

Grup: Top Golden Members
Postari: 21,874
Inscris la: 3-February 07
Din: Bucuresti
Membru nr.: 1,873



QUOTE(ella14 @ Feb 12 2008, 10:37 PM) *
sau amandoua???
va astept la discutii.