Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Piccoli Funzioni Meglio
Banning
postare Mar 13 2020, 10:19 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Vergeet ten slotte niet om rekening te houden met eerste hulp bij honden. Ik ren altijd met mijn telefoon, zodat ik kan bellen als er een noodgeval ontstaat. Ik draag ook een extra buff voor het maken van compressieverbanden of het bedekken van wonden totdat ik voor hulp naar een hulppost kan gaan. Slangenbeten op het parcours kunnen voorkomen in de racemaanden in de lente en de zomer, dus wees voorbereid met vloeibare Benadryl in de auto om zwelling te verminderen terwijl je je hondenracer snel naar de dierenarts Adidas Zx 750 Hombre brengt. Praat met uw dierenarts over de dosering. Veel bedrijven maken slings die superlicht en opvouwbaar zijn om uw hond gemakkelijker van het parcours te halen dan hem zonder hulp te dragen, dus als u op een super technisch parcours bent, kan dit een must zijn om mee te nemen. Zoals altijd bij trailhonden, blijf op de hoogte van hartworm en vlooien- en tekengeneesmiddelen, omdat blootstelling aan al deze insecten mogelijk is op de paden. Bewaar een kopie van de huidige vaccinaties, vooral hondsdolheid, in uw voertuig voor het geval u toch een spoedreis naar de plaatselijke dierenarts moet maken. In gebieden waar leptospirose veel voorkomt, zijn vaccinaties mogelijk nodig om uw honden te beschermen, maar onthoud dat Lepto een vaccinatie van zes maanden is, in tegenstelling tot de meeste andere, die één tot drie jaar kan www.caminosdelabici.es duren.

Ik heb hoogstens zo niet al mijn trailraces van tien milers tot zware marathons gereden met mijn Australische herder Stella en train haar en ik momenteel voor 50 miler. Ze was geweldig om me te helpen tijdens modderige runs en om mijn moreel hoog te houden tijdens super zware runs. Met de juiste training en aandacht voor voeding, lichaamsconditionering en wedstrijddagomstandigheden, kan racen met je trailhond best leuk en lonend zijn!

Dus, om in feite gewoon de afgelopen 4,5 maanden van mijn leven samen te vatten: mijn werk is geweldig, ik heb het erg druk, en ik kan er niet voor zorgen dat alles goed gaat.

Ik ben ook helemaal alles of niets geweest, en dat heeft duidelijk niet gewerkt.

Maar ik begin behoorlijk ongelukkig te worden met mijn uiterlijk, met name het hondje dat rond mijn buik groeit, en ik heb het niet Nike Epic React Flyknit Mujer over Bailey. Omdat een hond die rond mijn buik Nike Air Max Jewell Damen groeit, raar zou zijn.

Ik weet dat er een paar factoren achter zitten: minder krachttraining, een paar rare eetgewoonten en stress.

Hier is mijn semi-plan:

[Geen plan = niets doen; een strikt plan = in alles of niets gaan en ... uiteindelijk niets doen. Voeg hier standaard deze-is-wat-voor-mij-taal in.]
Workouts: voorlopig drie dagen hardlopen en twee dagen kracht. (Dit zal veranderen wanneer ik begin met trainen voor mijn tri.) Aangezien ik altijd moeite heb met kracht, is hier mijn krachtplan zonder excuses: een les (30/60/90 of MetCon3 bij Equinox - of andere sterkteklassen die ik heb) nog niet geprobeerd, dat is gebaseerd op kracht / interval); een DailyBurn-training als ik een persoonlijke les niet in mijn schema kan passen; of een van de krachttrainingen van Kara Goucher.

Vreemde eetgewoonten: ik eet meestal rond 9-9: Nike Air Pegasus 83 Mujer 30 uur en het is volkomen normaal. Als een overblijfsel van mijn maagproblemen, wacht ik meestal om te eten tot na de middagvergaderingen of nadat ik naar huis ben gerend om Bailey rond lunchtijd te lopen, en dus eet ik niet tot minstens 2 meestal. Onnodig te zeggen dat ik tegen die tijd honger heb. (Zelfs als ik een snack heb.) Ik heb meestal rond de vijf uur nog een snack, vooral als ik na het werk iets aan de hand heb. Ik eet meestal niet voor 21.00 uur.

Ik denk dat met dit soort schema zoiets als een stel kleinere maaltijden beter voor mij werkt, en dus moet ik terug naar dat soort schema. Ik moet ook de tarwe in mijn dieet verminderen, omdat het in feite het enige volkoren is dat ik nu consumeer - en ik voel me gewoon beter en mijn maag voelt strakker aan zonder. Semi-planplan: meer eiwitten en groenten, minder tarwe en Adidas Zx 700 Womens meer volle granen. Ook minder alcohol tijdens de week, minder suiker.

Doelgewicht: 135. Dit is eerlijk gezegd een gewicht dat gedurende het jaar meer moeite kost dan ik zou willen doen om het te behouden, maar het is een gewicht dat ik in de zomer kan behouden. Doeldatum: 17 mei, wanneer ik vertrek naar Reach the Beach.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 25th April 2024 - 04:27 AM