Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Prima Volta Che Ho Ballato
Banning
postare Dec 5 2019, 11:17 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Het is precies drie weken geleden sinds de Marathon van Veneti? en Adidas Eqt Support Adv Mujer sindsdien heb ik niet meer gelopen. Ik heb dit jaar drie marathons gelopen en het plan was altijd Nike Tanjun Dames geweest om een ??pauze te nemen om te rennen om mijn benen - die de afgelopen maanden last hadden van knabbelen - een pauze te laten nemen.

"Maak je je geen zorgen, je verliest fitheid", zei een collega van mij die Beachy Head Marathon liep in hetzelfde weekend dat ik Veneti? liep en drie dagen later meteen op weg was naar een lunchrun en vroeg zich vervolgens af waarom het niet goed ging .

"Nee. Fitness komt sneller terug dan blessures genezen. En je gaat jezelf zo veel kwaad aandoen dat je zo snel gaat rennen. "

De regels van No-run-vember zijn eenvoudig: niet rennen. Dat verbiedt andere vormen van lichaamsbeweging, dus fietsen, zwemmen, spinnen en zelfs dansen zijn allemaal beschikbaar. Op woensdag ging ik voor mijn eerste spin-les Nike Air Max Zero Femme ooit. Nu, ik sta er niet mee in om een ??beetje zweterig te worden - ik ben iemand die erom bekend staat dat hij 15 mijl in de zon rent en vervolgens een foto neemt en deze op haar blog plaatst.

Niets, echter, niet hardlopen in de Australische outback, geen marathon lopen in de hitte, had me kunnen voorbereiden op de hoeveelheid vocht die zou proberen mijn lichaam te verlaten tijdens die 45 minuten durende spinklas. De vloer rond mijn spinfiets zag eruit als het einde van The Snowman - alleen een wortel en een plas.

Op vrijdag werd ik door een vriend van mij naar een ‘muziekvideo-dansles’ in Frame Shoreditch verteld. Dit was de eerste keer dat ik nuchtere vreemden danste sinds ik vijf was in een balletrecital. Hoewel de bewegingen die ik kapotmaakte Nike Air Max Zero Womens het woord ‘dansen’ waarschijnlijk niet waard waren.

De eerste zes stappen die ik had Adidas Superstar Damen afgelegd (de routine begon met acht stappen in een rechte lijn en toch kon ik dit niet eens goed krijgen). Maar daarna ging het allemaal een beetje mis en ik bracht de tweede helft van de klas door met de wens dat ik 26 mijl door een storm rende in plaats van acht stappen door een dansstudio te lopen.

Aan de positieve kant, ik ben deze week verder gezwommen dan de rest van mijn leven samen en ik heb gisteren 9 kilometer op mijn fiets gereden zonder eraf te vallen. Maar ik begin hardlopen te missen. Dat brengt me terug naar het punt van No-run-vember. Naast het laten herstellen van de benen, kan een korte pauze van hardlopen verbazingwekkende dingen doen voor je enthousiasme ervoor.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 26th April 2024 - 12:34 AM