Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

3 Pagini V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Servus. Tocmai Am Aflat Si Eu Ieri Ca Sunt Insarcinata
Claudia Elena
postare Dec 11 2007, 12:34 PM
Postare #1


Mami de Simina
**********

Grup: Top Golden Members
Postari: 12,512
Inscris la: 11-December 07
Membru nr.: 11,074



Ma numesc Claudia si sunt nou intrata.Tocmai am aflat si eu ieri ca sunt insarcinata,iar azi merg la medic sa vad cate saptamani am.Problema este ca sunt foarte speriata sunt studenta fac facultatea la Idd,lucrez in acelasi timp si mi-e frica ca o sa-mi ratez cariera daca fac un copil. Lucrez in acelasi domeniu, al facultatii si chiar vreau sa-mi fac o cariera.Pe langa asta,stau cu socrii(viitorii), si nu avem spatiu suficient pentru a creste un copil. iubesc enorm copii, chiar vreau sa fac cativa la un moment dat si nu stiu daca e momentul potrivit acum.Am 21 de ani ,iar prietenul meu are 28, ne dorim copii, dar parca sunt mai bineveniti cand exista o casa, o masina.Daca ma intelege cineva si vrea sa-mi dea un sfat il astept cu drag.Va multumesc! unsure.gif


--------------------


"Un prieten adevarat te iubeste chiar si atunci cand te cunoaste."
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danna68
postare Dec 11 2007, 12:58 PM
Postare #2


Top Golden Member
**********

Grup: Top Golden Members
Postari: 21,874
Inscris la: 3-February 07
Din: Bucuresti
Membru nr.: 1,873



QUOTE(Claudia Elena @ Dec 11 2007, 12:34 PM) *