Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Préparer Pour La Deuxième
Banning
postare Sep 28 2019, 10:30 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Ik heb niet het geluk om in een buitenspeeltuin zoals het Lake District of Snowdonia te wonen om te rennen wanneer ik maar wil. Ik woon in Londen, Zone 2. Ik heb geweldige plaatsen zoals Hampstead Nike Air Pegasus 83 Uomo Heath, Highgate Woods en de Parklands Trail binnen handbereik, maar om ze te bereiken, heb je een beetje bestrating nodig. Zware trailschoenen zijn niet zo goed op de stoep, vooral in de natte. Het is gewoon niet waarvoor ze zijn gemaakt.

Dus toen Intersport vroeg of ik de nieuwe Salomon X Celerate 2 GTX (een nieuwe stadsschoenschoen) wilde proberen, was ik meer dan blij om ze voor een spin te nemen. Het zijn vergelijkbare schoenen waar ik Snowdonia in heb gelopen, en omdat ik sindsdien vele kilometers in die schoenen heb gelopen, was een nieuw, minder stinkend paar een welkom vooruitzicht.

Ik was zaterdagochtend opgestaan ??voor de parkrun in Finsbury Park, maar in de halve mijl rennen van mijn voordeur naar het begin van de parkrun, was mijn plan veranderd. Ik hou van de parkrun, maar de twee rondes van de weg die door het park loopt, was niet wat ik die ochtend wilde. Ik wilde Adidas Zx Flux Donna niet haasten om hard te werken voor een betere tijd dat ik de vorige week wilde vertragen en genieten van de ochtendlucht. Dus ging ik naar links en liep naar de Parklands Trail.

De Parklands Trail is een twee kilometer lange niet-gebruikte spoorweg die nu een natuurpad is. Met het grootste deel van de ochtendlopers in het gebied op weg naar de parkrun, had ik het parcours vrijwel een half uur voor mezelf. Er waren een paar honden die door plassen spatten die zich in modder bedekten en ik glimlachte naar hen terwijl ik hetzelfde deed.

Ik had de schoenen moeten testen, maar als ik heel eerlijk ben, ben ik ze vergeten. Ik rende een heen en terug gedeelte, langs verdicht vuil, squishy modder en doorweekte bladeren en de schoenen laten het rennen gebeuren zonder in de weg te staan ??- wat volgens mij alles is wat je kunt hopen dat een hardloopschoen zal doen.

Solide week. Zeer solide week. Al mijn trainingen gingen precies zoals gepland, Adidas Superstar Damen zelfs met de pauzes van 1 minuut tegen het einde van mijn 15 miler. Ik moest die splitsingen raken als een vertrouwensbouwer, gewoon om te weten dat ik dat tempo van 8 minuten kon rennen met 15 mijl op de benen.

De 2 x 5mi en de Yasso 800s waren extreem solide, zelfs als de splitsingen door elkaar waren gegooid. We kunnen niet altijd negatieve splits raken, maar met alle splits onder marathontempo, zal ik dat als een overwinning beschouwen.

Het is een constante uitdaging om vooruit te blijven gaan naar mijn doel. Met solide weken zoals deze, voel ik me goed over hoe het gaat.

Mainsteam-media laten je geloven dat selfies een fenomeen van de 21ste eeuw zijn. Zij zijn niet. Ik ben oud genoeg om camera's te herinneren die film hebben gemaakt, ze op armlengte houden en je gezicht tegen een vriend stoten en vervolgens de film verzenden om alleen te worden ontwikkeld voor je foto's om weken later aan je te worden geretourneerd met een adviserende sticker van over je gezicht. ‘Overbelicht’ ‘Wazig’ ‘Te donker’.

We spaarden toen meer met Nike Air Zoom Pegasus 36 Donna onze selfies omdat film duur was, het ontwikkelingsproces te lang en de resultaten over het algemeen niet te flatterend. Toen kwamen er digitale camera's waarmee we onmiddellijk de resultaten konden zien, de slechte konden verwijderen en het opnieuw kunnen proberen. Timers kwamen vaker voor op goedkopere camera's, we zetten ze tegen enkele boeken of tegen een muur. Maar camera's waren nog steeds te omslachtig om altijd bij je te dragen, dus werden ze alleen bij speciale gelegenheden het huis uit gehaald.

We hebben nu een punt bereikt waar camera's op telefoons betekenen dat we er bijna altijd een bij hebben, en ze zijn van voldoende kwaliteit dat die adviesstickers niet veel actie zouden zien, dus selfies zijn natuurlijk vaker. Je kunt zelfs een stok voor jezelf kopen om het nog eenvoudiger te maken om al je vrienden in het frame te krijgen zonder je gezichten samen te laten vallen.

Selfies delen de mening. Maar het lijkt me vreemd dat ze als los van elke andere vorm Nike Air Max Command Damen van portretfotografie worden gezien. Enkele jaren geleden reisde ik alleen door Australi? en Zuidoost-Azi?. Zoals de meeste mensen op vakantie doen, wilde ik foto's maken om mijn reis te documenteren. En ik wilde in sommige van hen zijn. Om aanwezig te zijn en, jaren vanaf nu, terug te kijken en te zeggen: "Ik was daar".

Dus soms vroeg ik een voorbijganger om de eer te doen (met wisselende resultaten), soms zette ik de timer op mijn camera en zette deze op een muur, en anderen (zoals die eerste ochtend werd ik heel vroeg wakker in Sydney vanwege jetlag) Ik hield mijn telefoon op armlengte en nam een ??snap, zowel voor mij als om naar huis te posten en te zeggen dat ik was aangekomen.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 20th April 2024 - 12:24 AM