Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Sondern Haben Auf Ihrem
Banning
postare Mar 17 2020, 11:10 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



We doen verschillende runs gedurende de week, maar dat is soms moeilijker met mijn werkschema. Maar zondagen zijn heilig voor de lange runs, beginnend Nike Air Max 270 Uomo vroeg genoeg om de hitte in de zomer te verslaan, of net nadat de zon in de winter de heuvels opwarmt. We rennen een paar uur (wat ja, ik weet het, is volkomen belachelijk). Ik sluip het huis uit waar mijn kinderen slapen - en slapen vaak nog als ik thuiskom.

We lopen in mist langs de kust, net als onze badplaats wakker wordt en alles stil is. De lucht is fris, het uitzicht is adembenemend. Of we klauteren over paden - steeds hoger en hoger terugkerend tot de vallei zich voor ons uitstrekt. En op de top van de heuvel komt de zon op, we zweten en hijgen, maar onze glimlach verspreidt zich. Een openluchtgemeenschap.

Ik loop nu meer dan een jaar met de groep - door alle 'seizoenen' in Zuid-Californi? en verschillende veranderingen in mijn leven. Hardlopen is het constante ritme geworden dat mijn week onderstreept. Als ik niet Nike Air Max 97 Femme kan rennen, voel ik de wielen loskomen - fysiek, mentaal, emotioneel - totdat ik weer op de paden kan komen. Ik doe mee.

Een paar maanden geleden las ik een meeslepend artikel van Erin Strout (1) getiteld "Waarom we meer vrouwelijke coaches nodig hebben" waarin ze pleit voor de belangrijke rol van vrouwen in het elite hardlopen, met name in de atletiek- en wegracescene. Als vrouwelijke coach in de Mountain Ultra Trail (MUT) -wereld vroeg ik me af of de verhouding tussen mannelijke en vrouwelijke coaches anders was op de paden. We hebben organisaties zoals Trail Sisters die vrouwen opzettelijk op het spoor brengen, en nu met de Female Coaching Directory is het duidelijk dat vrouwen ook beginnen met coaching. Aangezien de groei van onze sport relatief nieuw is, denk ik dat we een ongelooflijke kans hebben om een ??andere erfenis Nike Air Max Tavas Femme voor vrouwen in coaching te cre?ren dan we in het verleden in zoveel andere sporten hebben gezien.

Als je de eerste stap naar coaching zet, of het nu persoonlijk of op afstand is, kan het intimiderend Adidas Nmd Womens zijn om aan de slag te gaan. Vooral voor mij voelde ik me relatief comfortabel in een traditionele track & field of cross country setting, maar ik was nerveus om de sprong te maken naar het coachen van atleten voor trail en ultra. Ik begon met het coachen van een paar van mijn vrienden voor hun eerste 100 mijl races, en werd verliefd op het coachingproces op deze manier. Maar ik zou nooit de sprong naar coaching op grotere schaal hebben gemaakt als mijn mentor, David Roche, er niet was geweest. Ik heb hem doorspekt met vragen over zowel het grote plaatje als de kleine details van coaching, en hij was vriendelijk en ondersteunend Nike Air Presto Femme onderweg. Toen ik net begon, hielp hij me geloven dat dit iets was dat ik kon doen en waar ik goed in kon zijn. Hij liet me zien hoe geweldige coaching eruit zag, en zonder het vertrouwen dat hij hielp Nike Air Max Zero Womens cultiveren, denk ik niet dat ik de sprong zou hebben gemaakt.

In zakelijke omgevingen worden de rollen van mentorschap, sponsoring en peer support vaak besproken als onderdeel van de weg naar succes. Degenen die 'de ladder beklimmen' zijn vaak niet succesvol in een silo, maar hebben in plaats daarvan begeleiding en hulp gekregen van anderen die potentieel zagen. Coachen is in dat opzicht niet veel anders; we leren van de ervaringen van anderen en hebben er veel baat bij als een succesvolle coach ons onder hun hoede neemt. Ik ben van mening dat het opzettelijk cultiveren van mentorschap en collegiale ondersteuning bij MUT-coaching, Adidas Eqt Support Adv Damen met name voor vrouwen, de tijd en moeite waard is.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 16th April 2024 - 03:28 PM