Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Einer Einzigen
Banning
postare Jan 14 2020, 09:59 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Een paar weken geleden kreeg ik de kans om deel te nemen aan de Wereldkampioenschappen Nike Air Max 2017 Heren Bergrennen Lange Afstand in Podbrdo, Sloveni?. Twee van mijn Amerikaanse teamgenoten waren Megan Kimmel en Kristina Pattison. Megan en Kristina nemen deel aan enkele van de meest competitieve luchtraces en slopende cursussen ter wereld. Ze kunnen technische secties navigeren met snelheid en gratie en zijn in staat om omhoog en over steile bergpassen te gaan zonder ze te faseren, ongeacht of het veiligheidstouwen, duizend voetdruppels aan weerszijden of onstabiel puin onder hun voeten heeft.

Kristina en Megan zijn moedige, sterke en onverschrokken vrouwen. Hoewel ze intense badasses zijn als je ze ziet racen, realiseerde ik me, nadat ik ze beter had leren kennen, dat ze relaxte, warme, bemoedigende Adidas Zx 700 Damen atleten zijn die onzekerheden hebben net als de rest van ons. Ik sprak met Kristina over het gevoel nerveus te zijn bij het navigeren op potentieel gevaarlijke routes. Ze vertelde me dat de eerste keer dat ze de Rut uitvoerde, bij haar opkwam dat ze letterlijk kon sterven als er een verkeerde stap werd gezet. In plaats van deze angst die haar overweldigde, rende ze het volgende jaar de race opnieuw, en dan opnieuw en opnieuw totdat de gedachten in haar hoofd niet wat-als-maar zijn, maar wat ik moet doen om zo snel en effici?nt mogelijk te bewegen.

De Megaformer heeft twee platforms aan beide uiteinden. Aan het ene uiteinde zijn er veren, waar u spanning kunt toevoegen of verwijderen. Er Nike Air Max 97 Mujer zijn ook gewichten verstopt onder de "koets" (het enge middelste ding dat beweegt) en verschillende banden die worden gebruikt voor Nike Air Max 97 Damen armmarteling.

Liz wist dat het mijn eerste klas in lange tijd was, dus ze leerde me hoe alles werkte ... en gaan. Ik heb mijn Propel aan het ene uiteinde van de Megaformer geplaatst, zodat deze altijd binnen handbereik is. De studio was al een beetje warm en ik zag de andere vrouwen uit de vorige klas doordrenkt van zweet, dus ik wist dat ik het nodig had.

Het is altijd grappig om de klas van een vriend te volgen. Het is zo zeldzaam dat we onze vrienden aan het werk zien, dus het is leuk om ze te zien in hun werkomgeving, allemaal serieus. Behalve vrienden van fitnessinstructeurs zeggen dingen als "ja, je zou je nu een rapster moeten voelen" wanneer je je kont laag laat vallen. Ik denk dat ik dat Nike Air Max 95 Donna waarschijnlijk ook op het werk zou kunnen zeggen, maar het zou waarschijnlijk een beetje uit de context zijn.

En omdat zij mijn vriendin was, Nike Air Pegasus 83 Womens voelde ik me veel minder ongemakkelijk over correcties. Ze was gewoon mijn vriendin die me kwam helpen. Wat, grijpen je vrienden je niet naar achteren en duwen het naar beneden? Nee? Weird.

De klas begon met een aantal gekke dingen zoals inchworms om ons ... alles op te warmen. We verhuisden naar een beenserie voor wat voor altijd aanvoelde, concentreerden ons op een aantal kernspullen en deden vervolgens een reeks armen en ruggen. Elke keer dat we met een nieuwe serie begonnen, nam ik dit als een kans om wat slokjes Propel te nemen. Het was HEET daarbinnen en ik ging dood. Een Propel-pauze van 30 seconden was hard nodig!

Ik giechelde en gromde door de klas, en voordat ik het wist, waren we Nike Air Pegasus 83 Womens klaar, en Liz en ik wisselden zwetende knuffels uit.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 28th March 2024 - 10:51 PM