Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

> Scaune Cu Mucus, Foarte Dese.., Ajutor!
crissst
postare Apr 20 2009, 08:13 PM
Postare #1


Junior
*

Grup: Members Plus
Postari: 17
Inscris la: 17-September 08
Din: Bistrita
Membru nr.: 37,980



Buna fetelor,sunt noua pe aici si am nevoie de ajutorul vostru.Fetita me a Alissa Maria,de un an si 7 luni,de la o vreme incoace mananca tare putin,are scaune dese,si cu mucus,nu pot spune ca e diaree deoarece nu sunt moi,medicul pediatru mi-a spus ca are o dereglare a florei intestinale,si mi-a recomandat debridar sau biotics pliculete.le-am incercat pe amandoua si nimic.scaunele sunt la fel de dese si mai nou si moi.m-am gandit sa fac o coprocultura...ce credeti?mentionez ca de 2-3 saptamani de cand a aparut problema nu a luat in greutate dar nici nu a scazut.mananca tare putin,numai iaurt,laptele de dimineata si seara,si ziua fructe,si raar supica,de carnita nici nu discutam...nu stiu ce sa cred,sa ma ingrijorez sau nu?


--------------------
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pagini V   1 2 3 >  
Start new topic
Raspunsuri (1 - 9)
ruxy
postare Apr 20 2009, 08:40 PM
Postare #2


Top Golden Member
**********

Grup: Top Golden Members
Postari: 37,319
Inscris la: 28-November 07
Membru nr.: 10,411



QUOTE(crissst @ Apr 20 2009, 09:13 PM) *