Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Amusant Et Comprend
Banning
postare Oct 9 2019, 09:16 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



De Ironman in Bolton komt nerveus dichtbij. Ik breng mijn wakende uren door tussen zenuwachtig zijn over wat er op de dag gaat gebeuren en tegen mezelf zeggen dat ik het kan.

Ik heb een lijst gemaakt met dingen om mee te nemen, een lijst met dingen die ik op de dag nodig heb en een lijst met mensen die ik heel erg nodig heb om een ??drankje te kopen als het allemaal voorbij is. Ik heb een Nike Air Max Zero Womens vakantie geboekt voor onmiddellijk na de race en een post-Ironman-feest voor het kopen van een aantal van die mensen twee weken later.

Ik was zenuwachtig over het boeken van ruimte in een pub en het uitnodigen van mensen om mijn leven na Ironman met mij te vieren. Wat als ik het niet doe? Wat als ik de race niet be?indig? Ik zou een mechaniek kunnen krijgen, ik zou te ziek Nike Air Max 90 Damen kunnen worden om door te gaan of ik zou gewoon niet kunnen afsnijden. Hoe zouden de feestelijke drankjes dan gaan? Moet ik wachten tot ik het heb gedaan en de uitnodiging dan versturen?

Ik WEET dat ik een Ironman kan voltooien. Ik weet dat ik fit, sterk en koppig genoeg ben om 3,8 km te zwemmen, 112 mijl te fietsen en 26,2 mijl te rennen. Of ik het op een specifieke dag in Bolton doe of niet, ik kan een Ironman doen. Ik heb mijn lichaam de afgelopen 30 weken Nike Air Max 97 Donna voldoende getest en heb geleerd wat het goed genoeg is om te weten dat een Ironman, hoewel niet gemakkelijk, iets is wat dit lichaam (en geest) kan doen.

En ik ben van plan dat te vieren. Of ik mijn finisher-medaille draag of niet, ik ben van plan dronken te worden van enkele mensen die me de afgelopen maanden hebben gesteund en te vieren dat ik de sterkste ben die ik ooit ben Adidas Zx Flux Femme geweest.

Ik ben blij dat ik aan deze race heb deelgenomen. Mijn vriend Liz Goodchild zegt dat doelen grote enge dingen moeten zijn waarvan je niet helemaal zeker weet of je het kunt doen. De Ironman heeft deze rol voor mij vervuld. Die ene dag in Bolton was het doel, maar de reis om er te komen was zoveel meer lonend dan ik had verwacht.

Ik ben op lange fietstochten geweest op delen van het platteland die ik nooit zou hebben gezien als het niet voor die Nike Air Max 90 Herren race was geweest. Ik heb 3,6 km gezwommen in een lido op een zonnige woensdagochtend. Ik zwom anderhalf uur op en neer in een meer. Dit zijn dingen die ik niet zou hebben geprobeerd, niet voor mogelijk had gehouden en niet zou hebben ervaren als het niet voor dat grote doel in de verte opdoemde.

En hoewel ik waarschijnlijk nooit meer een andere Ironman na Bolton zal doen, zal ik urenlang op mijn fiets door het platteland rijden, op en neer zwemmen in rivieren, meren en lido's en nieuwe enge doelen vinden om op te jagen. Ik heb al veel uit deze Ironman gehaald. Een medaille om te zeggen dat ik het deed zou leuk zijn, maar ik weet al dat ik heb gewonnen.

Ik was van plan dit bericht te noemen: het is altijd "vloeibaar" in Philadelphia, maar meer coolere hoofden overheersten en je krijgt de eenvoudige "preview" -titel. Dit weekend is de Rock'n'Roll Philadelphia Halve Marathon die ik een paar weken geleden heb genoemd. Ik zal het runnen met Team Chocolate Milk, waar ik een Captain voor ben en het zal mijn tweede van drie races met hen zijn. Ik ga fotograferen voor een PR en omdat ik het net een paar weken geleden in San Francisco heb gemist, heb ik veel zelfvertrouwen en kijk ik uit naar een veel vlakkere cursus voor mij om een ??1:35 te proberen.

Yep. Mijn PR is momenteel een 1:37 op een vlakke RnR San Jose-baan en ik eindigde de Giants-race in 1:38 met verschillende SF-achtige heuvels ... dus ik neig naar het streven naar een 1:35 die grofweg een 7 is: 20 gemiddeld tempo. Het is niet ver van wat ik bij de Giants-race hield en als ik dezelfde race rende, zou ik binnen handbereik moeten kunnen komen. Het enige nadeel kan zijn dat mijn benen misschien niet hersteld zijn van mijn vorige race ... maar laten we ons daar niet op concentreren. Laten we de positieve gedachten behouden en die PR gaan halen.

Team Chocolate Milk en RunWestin werken vrijdagmiddag samen voor een leuke shake-out run. Ik zal er zijn en Chris ook, de RunWestin-conci?rge. Het moet heel leuk zijn en omvat de "Rocky" -trap (#PHOTOOPP) en de eerste mijl van de halve marathon. We eindigen bij het Westin (dat op een halve mijl afstand van de expo ligt) en ik vermoed dat de route ongeveer 3 mijl zal zijn. Na afloop hebben we natuurlijk een "happy hour" in de lobby / lounge in het Westin met water en chocolademelk
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 28th March 2024 - 11:28 AM