Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

> Minunile Sf Mina
mirelacata
postare Feb 21 2011, 11:42 PM
Postare #1


Junior
*

Grup: Members
Postari: 2
Inscris la: 21-February 11
Membru nr.: 204,656



AM PROMIS SF MINA CA DACA MA VA AJUTA IN PROBLEMA PE CARE O AM O SA SPUN LA TOATA LUMEA DESPRE MINUNILE FACUTE DE SF MINA.CU UN AN IN URMA M-AM IMPRUMUTAT LA VERISOARA MEA DE O SUMA MARE DE BANI PTR CA AVEAM NEVOIE CA SA MERG CU MAMA LA UN DOCTOR LA BUDAPESTA ,MAMA FIIND GRAV BOLNAVA.EU NU AVEAM BANI DE AJUNS PTR A MERGE LA DOCTOR SI M-AM IMPRUMUTAT LA EA.TOT ANU AM INCERCAT SA STRANG BAI SA II DAU INAPOI DAR NU AM REUSIT .LA SFARSITUL ANULUI M-AM RUGAT LA SF MINA SA MA AJUTE SA IMI PLATESC DATORIA . SF MINA A FOST GRABNIC AJUTATOR PTR MINE CA INTR-O SAMTAMANA AM REUSIT SA STRANG BANI CARE II LUASEM CU IMPRUMUT DE LA VERISOARA MEA.NU IMI VENEA SA CRED CA INTR-O SAPTAMANA AM REUSIT SA II DAU BANI INAPOI VERISOAREI MELE.SF MINA MA AJUTAT SI EU II MULTUMESC CU TOATA FIINTA MEA PTR AJUTORUL DAT.BUCURATE SF MARE MUCENIC MINA MULT PATIMITORULE.RUGATI-VA SF MINA SI VEZI VEDEA PUTEREA SI AJUTORUL LUI GRABNIC.VA MULTUMESC!
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Raspunsuri
therwrite
postare Oct 31 2021, 04:46 AM
Postare #2


Junior
*

Grup: Members
Postari: 1
Inscris la: 31-October 21
Membru nr.: 242,098



on they went, till the activity was pretty done, and the footwear stood equipped to be used upon the desk. this become long before dawn; and then they bustled away as short as lightning.
how much do sponsors pay
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Postari in acest topic


Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 28th April 2024 - 02:02 AM