Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Erhalten Ein Erstaunliches
Banning
postare Jan 15 2020, 09:14 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Een van de beste voordelen van mijn werk (en leven) is het uitproberen van nieuwe fitnesslessen en evenementen. Ik ben bijna twee jaar geleden gestopt met Equinox, maar ik mis het niet echt. Ik mis zijn verbeeldingskracht, maar de waarheid is dat ik het NIET vaak genoeg gebruikte om het de moeite waard te maken.

Zelfs met een flink aantal toegekende lessen, besteed ik waarschijnlijk nog steeds meer aan sporten dan toen (en ik dacht dat dat veel was!), Maar ik krijg waar Nike Air Max 720 Damen voor mijn geld. Ik ben momenteel lid van NYHRC om hun pool te gebruiken, maar ik vind het echt leuk dat het van maand tot maand is.

Maar ik dwaal af. Ik wilde je vertellen over een aantal geweldige trainingen die ik de laatste tijd heb gedaan en jullie allemaal een gratis trainingsoptie aanbieden!

Voor een atleet die advies zoekt, is er geen tekort. Het kan live komen van coaches, trainers, onderzoekers en andere Nike Air Max 270 Mens atleten. Het kan ook worden gevonden bij het online zoeken, waar de hoeveelheid beschikbare informatie vrij verbluffend is.

Een Google-zoekopdracht naar plantaire fasciitis levert bijvoorbeeld bijna 2 miljoen resultaten op.

Ik ben niet immuun voor het stellen van vragen van andere hardlopers wanneer ik ze tijdens races ontmoet. Soms gaan hun vragen over voeding en voeding, training en crosstraining, of over welke Nike Air Max 2017 Mens kleding je moet dragen. Hoewel ik altijd blij ben om te helpen waar ik kan, laat ik mijn antwoorden snel voorafgaan door de advieszoeker te laten weten dat wat het beste voor mij werkt, mogelijk niet het beste werkt voor hem of haar.

In wezen zijn we allemaal een experiment van één. Elke persoon is uniek en anders, en er zijn weinig regels die universeel zijn als het gaat om gezondheid en fitness.

Alleen omdat Nike Air Max Command Mujer ik me niet uitrek, wil nog niet zeggen dat je dat niet zou moeten doen. Ik slaap slechts vier of vijf uur per nacht, maar jongens train ik met slaap acht of negen uur wanneer ze kunnen (10 is nog beter). Ik moedig mensen altijd aan om nieuwe dingen te proberen en te experimenteren om te ontdekken wat voor hen het beste werkt. Het is bijna alsof je leeft volgens de mantra: veronderstel niets, vraag alles.

Ik zie echter gewoon Nike Air Pegasus 83 Heren de nee-zeggers die hun hoofd schudden en zeggen dat sommige dingen universeel zijn die elke hardloper moet doen. Elke persoon heeft minimaal 58 gram compleet eiwit nodig voor optimale prestaties!

O ja? Wel, iemand moet vergeten zijn om Michael Arnstein (ook bekend als The Fruitarian) dat te vertellen. Arnstein eet alleen fruit en is een zeer volleerde marathonloper en ultramarathoner, met een persoonlijk Nike Air Max 2017 Damen record in de marathon van 2:28 na het starten van zijn geheel fruit dieet. Dit is misschien niet het juiste dieet voor jou, maar het werkt duidelijk voor hem.

Dus laat ik je achter met het beste advies dat ik ooit zou kunnen geven: luister naar iedereen, volg niemand. Ga erop uit en ontdek wat voor jou het beste werkt, en zorg ervoor dat je meer appels eet.

Mijn oude collega Jess (uiterst rechts) doet de PR voor Flex, dus ik vroeg haar of mijn collega's en ik het konden uitproberen. Amy en ik probeerden het twee vrijdagen geleden uit, en OMG.

OMG: de studio is prachtig en OMG: TRX is HUMBLING. Ik vind het geweldig omdat ik me meteen meer afgezwakt voel en alsof ik de beste training van mijn leven heb gekregen, maar het is HUMBLING omdat je schudt als geen andere, als je niet belachelijk sterk bent. Wat er ook gebeurt, je Nike Air Max Command Mens krijgt een geweldige kerntraining. Vanwege het gebrek aan stabiliteit met de riemen, ben je altijd bezig met je kernspieren in een poging jezelf te stabiliseren.

Het beste deel van de les was toen het voorbij was, hoewel ik dagen later nog pijn had. Ik wil nu echt TRX-riemen voor mijn appartement. Ze zouden helemaal in een klein studio-appartement gaan, toch?
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 28th March 2024 - 03:47 PM