Bine ati venit Vizitator ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Meraviglioso Fare Un Lavoro Tangibile
Banning
postare Jan 15 2020, 09:05 AM
Postare #1


Top Member
****

Grup: Top Members
Postari: 552
Inscris la: 18-September 19
Membru nr.: 239,806



Haaien zijn niet iets waar je je meestal zorgen over maakt tijdens het hardlopen, wat een ervaring des te Nike Air Max 90 Womens surrealistischer voor mij maakte. Deze zomer heeft een aantal haaienincidenten in de oceanen gezien, dus nu lijkt het een passend moment om mijn verhaal te delen.

Het was begin jaren negentig, ik woonde in San Francisco. De middag was aangenaam en warm langs de kust van Californi? - een perfecte dag om te surfen, behalve dat de golven vlak waren. Dus besloot ik in plaats daarvan te gaan hardlopen. Een lange termijn. Een lange wandeling over de Golden Gate Bridge en langs de ongerepte kustlijn ten noorden van de stad.

Toen ik over deze verre kustlijn rende, merkte ik op wat de romp leek van een kapseis die in een kleine, lege inham strandde. Met mijn nieuwsgierigheid verhoogd, besloot ik te rennen en het te bekijken.

Toen ik het tafereel naderde, zag ik dat het helemaal geen schip was, maar een enorm, gedeeltelijk gestrand Nike Air Pegasus 83 Mens walviskarkas, waarvan de helft met zijn lichaam op het zand lag en de andere helft nog in het water dreef.

"Geweldig," dacht ik bij mezelf, "wat een ongelooflijk gezicht om te zien!"

Terwijl ik daar sta te kijken, zie ik plotseling deze gigantische mond langzaam uit het water opstijgen. Het komt dichter bij de walvis en gaat er vervolgens op bijten, terwijl hij een enorme brok vlees van de zijkant van zijn lichaam afscheurt.

Zoals je je wel kunt voorstellen, snelden een aantal expletieven door mijn hoofd. Maar wat te doen? Hoe leg ik dit moment vast?

Als dit vandaag was geweest, had ik mijn telefoon eruit gehaald, de aflevering opgenomen en een instant YouTube-sensatie geworden. Maar dit was lang geleden, dus deed ik het volgende beste; Ik haalde mijn vertrouwde Motorola-flip-telefoon tevoorschijn en belde mijn broer, Kraig, een Nike Air Max Thea Femme mede-surfer die in Zuid-Californi? woonde.

"Bro, je gaat niet geloven waar ik naar kijk. Ik sta op 10 voet afstand van een grote witte haai die zich volledig op een dood walviskarkas doodt! "

Ik schreeuw en schreeuw naar hem, gek van het tafereel dat zich voor mij afspeelt. Hij werd een beetje opgewonden, maar de man zit achter een bureau op zijn kantoor in Orange County, gekleed in pak en stropdas. (Ja, vroeger droegen mensen eigenlijk al stropdassen om te werken.)

Gezien de juxtapositie van instellingen, denk ik dat een deel van de emotionele emotionele impact verloren ging in de vertaling. Hij had ook een cli?nt voor hem die zich afvroeg waar ik in vredesnaam over dronk.

'Oké Deano, klinkt rad, maar ik moet gaan. Trouwens, ik zou vannacht moeten surfen en je geeft me een tweede gedachte. Veel plezier met je run. ”Klik.www.buenasreferencias.es

Ik besteedde nog een paar minuten aan het bekijken van het feest en besloot toen dat het meemaken van zo'n gruwelijke weergave mijn eetlust ook kon verminderen. Dus stormde ik weg om naar de zonsondergang te kijken, heel dankbaar dat ik mijn voeten gebruikte om over land te rennen in plaats van mijn armen om over zee te peddelen.

Mijn eerste paar jaar in New York woonde ik ver in het centrum van het financi?le district. Hoewel het niet precies de meest voorkomende plaats was voor een jong, alleenstaand meisje, was er een zekere rust in. Toen ik 's nachts de metro uitstapte om naar huis te lopen, was het heerlijk stil in vergelijking met de gekte van mijn werkkap in Midtown.

En nog belangrijker, ik was slechts een steenworp afstand van het water. Toen begon ik allebei en werd ik verliefd op hardlopen. In minder dan 5 minuten Nike Air Max 2017 Womens zou ik op het pad langs de waterkant kunnen zijn en mijn keuze maken om de oost- of westkant van de stad op te rennen. OF ik zou over de Brooklyn Bridge kunnen rennen.

Als hardloper krijg je lagen van de stad te zien die niet iedereen ziet. De meeste niet-renners van NYC beschouwen de Brooklyn Bridge waarschijnlijk als een ander nogal cool maar nogal toeristisch monument waar ze over het algemeen niet bij willen blijven. Me? Ik vind het een prachtig pad en een uitdagende training.

En om de een of andere reden is het nog beter in de mist. Het dwingt je om dingen stap voor stap te doen en jezelf niet voor te blijven. En dan verschijnt de skyline plots in je gezicht en word je weer helemaal verliefd.

Als je ergens voor traint (inclusief het leven), is het altijd goed om jezelf uit te dagen met wat heuvels, en de Brooklyn Nike Air Max 95 Mens Bridge biedt dat.
  Daca iti place acest topic recomanda pe facebook :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 

RSS Versiune Lo-Fi Acum este ora: 20th April 2024 - 05:26 AM