Cafe Capri is al jaren een stadslieveling. Het is een geweldig chique dadelrestaurant en biedt lichtere Italiaanse gerechten. Andere heerlijke lokale gewrichten zijn Cafe Eccell, Fritella's en Madden's. Elke plaats is een lokaal restaurant met één locatie dat bekend staat om klantenservice en de familiale sfeer. Je zult niet teleurgesteld zijn.

ANDERE: College Station is ook het epicentrum van franchises. Sommigen, je weet misschien uit de hele staat, maar ze zijn hier begonnen. Wings-n-More, Freebirds Burrito's, Grub Burger, Laynes Nike Cortez Hombre Chicken, Fuego Tortilla Grill, C&J BBQ, Blue Baker en Kolache Rolf zijn allemaal begonnen hier in Aggieland, en de lokale bevolking heeft een zeer sterk gevoel over welke locatie het beste Nike Cortez Womens is. En vraag het ons niet eens als we bij een concurrent willen eten.

Als je een voetbalfan bent, kom dan naar een thuiswedstrijdweekend. Elke achterklep die hun saus waard is, biedt je een bord met alles wat op de pit staat, langzaam en laag gekookt tot in de perfectie. Speel een spelletje wasmachines of cornhole, bekijk de Aggies BTHO de andere kerel en voer dan al die calorie?n en al die stress in het bos af. We laten je graag rondleiden!

Het is 2017, en de vraag naar gelijkheid wordt luider: gelijke normen, gelijke kansen, gelijk loon, gelijk respect. Moeten dit niet ook trail- en ultrarunning-atleten zijn?

Als een pleitbezorger voor vrouwen Adidas Superstar Womens in onze sport, ben ik nieuwsgierig geworden om verschillen tussen vrouwelijke en mannelijke trailrunner / ultrarunner compensatie / voordelen op het hoogste niveau te leren en te Nike Roshe Run Womens vergelijken. Ik besloot om een ??enquête uit te voeren om meer te weten te komen over de elite-atletencompensatie en contractuele normen van vrouwen versus mannen om te zien of er verschillen zijn op basis van geslacht en, als dat al het geval is, om een ??gesprek en actie te cre?ren rond de verwachtingen van de gemeenschap en de bedrijfspraktijk.

De onderzoeksresultaten en analyses zijn gepubliceerd op iRunFar, artikel getiteld: Women's Versus Men's Pay in Trail en Ultrarunning. Ik wilde ervoor zorgen dat het Trail Sisters-publiek de kans kreeg om het te lezen, dus deel ik deze notitie.

Als gemeenschap spelen we allemaal een rol bij het bepalen van wat Adidas Superstar Herren we willen van de sport, en hoe het wordt ge?nterpreteerd door de samenleving en bedrijven.

Neem even de tijd om de enquête en analyse te lezen en deel uw opmerkingen en www.smaarttalent.co.uk meningen (ze zijn super belangrijk).

Mijn partner Sam en ik zijn afgelopen maart naar Nevada City verhuisd om een ??seizoen op een biologische familieboerderij te werken. We waren overgestapt van de landbouw in de Noordbaai van Californi? en besloten de winter door te brengen in Bishop met de bedoeling onze klimvaardigheden te verbeteren. In plaats daarvan werden we verliefd op het pad dat door onze rustdagen liep op de onverharde wegen en paden rond de karnemelk. In onze zoektocht naar een plek waar we in onze werkvelden zouden kunnen werken met behoud van deze nieuwe verslaving, riep Nevada City ons als een vriendelijke uitlopersstad met geweldige paden en gemakkelijke toegang tot de bergen.

Grenzend aan het Tahoe National Forest in het noorden en oosten, aan de kloof van de South Fork van de Yuba River, en in twee?n gedeeld Adidas Superstar Heren door Deer Creek, is het gemakkelijk om een ??run te vinden met elke gewenste afstand en terrein binnen 20 minuten rijden van de stad, elke dag van het jaar. Ondertussen neemt een uur in beide richtingen op Highway 20 u mee naar de beroemde paden van de Amerikaanse rivier in Auburn (denk veel te cool 50k en de laatste mijlen van de westelijke staten 100) of de High Sierra-bergpaden rondom Lake Tahoe. Om nog maar te zwijgen, de Bay Area ligt op slechts drie uur rijden ten westen. Met deze toegang en ons klimaat zijn er bijna het hele jaar door racemogelijkheden.