No SSO cookie

Recomanda prietenilor Utilecopii.ro

Consideri ca A doua sarcina. A doua experienta ca mamica poate fi de folos si prietenilor sau cunostintelor tale?

Da un share si spune-le si lor despre acesta!

A doua sarcina. A doua experienta ca mamica

In Sarcina , adaugat in
(0/ 0)
Printeaza Articol

Cea de-a doua sarcina chiar daca nu e o experienta noua iti va pune in discutie rabdarea si capacitatea de a organiza timpul intre copil si bebe care urmeaza sa se nasca.

A doua sarcina este mai dificila pentru orice mama pentru ca ai deja un copil de care trebuie sa te ocupi. Efortul depus accentueaza anumite simptome, precum oboseala sau durerile de spate.

Iata 3 metode care iti vor face viata mai usoara:

1. Foloseste-ti imaginatia cand ai de ridicat ceva/pe cineva. In cazul in care copilul tau are nevoie de ajutor pentru a se aseza in cada sau in pat, invata-l sa foloseasca un scaunel. Daca doreste sa stea in brate, aseza-te intai tu si apoi ajuta-l sa se catare pe genunchii tai. Daca este inca prea mic pentru a face aceste lucruri singur, atunci cand te apleci indoaie genunchii, iar cand te ridici impinge-te tot din picioare. Este de asemenea recomandat sa folosesti o centura speciala de suport pentru sarcina, pe care o gasesti la magazinele de specialitate.

2. Mananca sanatos. Va fi mai usor sa te alimentezi cum trebuie si sa iti pastrezi energia daca ciugulesti cate ceva toata ziua: imparte cele 3 mese principale obisnuite in 6, sau ia cate o gustare intre mese. Cheia este sa ai la indemana alimente usoare si sanatoase, asa ca aprovizioneaza-te cu iaurt degresat, branza, morcovi, telina si fructe proaspete. In fiecare zi, ia-ti vitaminele prenatale si consuma 4 portii de lapte, sau alte alimente bogate in calciu.

3. Pastreaza-ti energia. Pe langa alimentatia sanatoasa, pentru a fi in forma ai nevoie atat de miscare, cat si de odihna. Esti mai energica dupa ce faci miscare pentru ca miscarea iti face inima sa bata mai tare, iar organismul si creierul se oxigeneaza mai repede. Fa exercitii sau plimbari cate 30 de minute pe zi. Daca este prea obositor sa faci o plimbare de 30 de minute dintr-odata, fa plimbari scurte de cate 10 minute de 3 ori pe zi. Este importanta si odihna, de aceea incearca sa dormi 8 ore pe noapte. Dormi si in timpul zilei atunci cand doarme si copilul.

Vesti bune pentru cea de-a doua sarcina.

Partea cea mai buna este ca atat travaliul cat si nasterea, dureaza de regula mai putin decat prima data. Organismul tau a trecut deja printr-o nastere, astfel ca cervixul este mai putin rigid, iar dilatarea se produce mai repede.

In cazul unui uter experimentat, apar mult mai multe contractii “false", asa-numitele contractii Braxton Hicks. In plus, la a doua sarcina, copilul este purtat in zona abdominal joasa, mai departe de coloana si de aceea nu ajunge atat de usor in zona pelviana joasa. De aceea, aceste contractii "false" nu provoaca travaliul la fel de repede ca la prima sarcina. Pentru a face diferenta intre contractiile Braxton Hicks si cele adevarate, scimba-ti pozitia (de exemplu, daca stai jos, ridica-te) sau plimba-te. Contractiile Braxton Hicks inceteaza atunci cand te misti, iar cele reale persista.

Desi contractiile Braxton Hick sunt de regula considerate false, ele produc o usoara dilatare a cervixului. Si pentru ca, in cazul mamicilor cu experienta, contractiile Braxton Hicks sunt mai multe, cervixul este deja partial dilatat cand ajung la spital, spre deosebire de cazul primei nasteri. De aceea, travaliul dureaza mai putin. In plus, la a doua nastere, cervixul si tesutul vaginal cedeaza mai usor sub presiunea copilului si deci nasterea propriu-zisa dureaza mai putin.

Pentru multe femei, cele noua luni trec mult mai repede a doua oara. Parca mai devreme decat te astepti, te trezesti cu bebelusul in brate.






Cuvinte cheie: A doua sarcina



Posteaza un comentariu folosind contul de Utilecopii.ro

btn_anunturi

Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?