No SSO cookie

Recomanda prietenilor Utilecopii.ro

Consideri ca Inotul in perioada de sarcina poate fi de folos si prietenilor sau cunostintelor tale?

Da un share si spune-le si lor despre acesta!

Inotul in perioada de sarcina

In Sarcina , adaugat in
(0/ 0)
Printeaza Articol

Inotul este un exercitiu bun pentru femeile insarcinate. Totusi este bine sa vorbesti cu medicul inainte de a-l practica.

Daca si inainte de a ramane insarcinata obisnuiai sa inoti, vei fi capabila si acum sa continui.

insarcinata
Daca esti insarcinata si nu ai mai inotat pana acum, este bine sa incepi si acum, chiar daca esti in cel de-al doilea trimestru de sarcina.

Trebuie sa incepi usor, sa te incalzesti treptat, fara sa te extenuezi.

Inotul este benefic in timpul sarcinii deoarece pune in miscare ambele grupe de muschi mari ai membrelor inferioare si superioare.

Acest exercitiu este bun pentru inima si plamani.

Permite femeilor insarcinate sa se simta mai “usoare” in ciuda greutatii acumulate in timpul sarcinii.

Este un exercitiu benefic deoarece riscul de a te rani este scazut.

Orice exercitiu de aerobic este benefic sanatatii tale, mai ales in perioada de sarcina.

Ajuta corpul la transportul si folosirea oxigenului, fiind vitale pentru tine si copilul tau.

De asemenea, imbunatateste circulatia, creste tonusul muscular, si ajuta la rezistenta.

Inotul arde caloriile, alunga oboseala si ofera un somn bun.

Astfel de exercitii te vor ajuta sa treci mai usor peste incercarile fizice si emotionale din timpul sarcinii.





Articole recomandate:

Exercitiile fizice recomandate in timpul sarcinii

Doar pentru ca esti insarcinata, se poate sa-ti simti corpul mai greu. Cu un program usor de exercit ...


Posteaza un comentariu folosind contul de Utilecopii.ro

btn_anunturi

Reclama
close_button

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?